505 visninger
|
Oprettet:
egen hjemmeside ..... GRATIS ........ {{forumTopicSubject}}
jaa , det her har jeg spurgt om maaaange gange men har aldrig rigtig fået noget svar . men er der nogen der kender et sted hvor man kan lave sin egen hjemmeside GRATIS .. og den ska ik være aalt for indviklet og hitte ud af .. og så ska det ik bare være en so holder i en måned .. det er der jo ik meget ved ,, i må undskylde hvis jeg er liiiidt for krevende .. hehe *GG*
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Helt gratis - dog på Englesk
dec 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 78
Der er geocities.com, de har en pagebuilder også kan du lave det hele fra bunden. Men mener også de har nogle skabeloner, som du kan anvende...
Pagebuilder er meget nem, du skal bare huske at din startside altid hedder index.htm eller index.htlm. for at din hp virker. Hvis du ikke ønsker at være online fra start af, så kan du bare lave en side eksempelvis der hedder; min hp og bygge udfra den som startside. Når du så ønsker at gå online med siden, omdøber du den til index.htm. De har en sideoversigt du gør det i...
Jeg kan ikke huske hvor meget plads du får på geocities, men det er en del, og du kan altid komprimere dine billeder lidt inden du lægger dem online...ved hjælp af et fotoprogram.
Jeg lavede på et tidspunkt en hp der, og jeg syntes der var en del plads, og have ingen problemer med manglende plads.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 388
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
dec 2006
Men eftersom den er gratis, er der jo så også reklamer på, men de plejer at være som en tabel i venstre side, så det er ikke noget der er voldsomt forstyrrende...
dec 2006
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
egen hjemmeside ..... GRATIS ........