Maskeballet af Svend Åge Madsen hvor?? Maskeballet af Svend Åge Madsen hvor??
Hej HG !
Jeg er igang med at forberede min eksamen lidt og jeg skal bruge en Science fiction novelle !
Jeg har fundet den her på nettet og er helt vild efter at læse den !
(Maskeballet af Svend Åge Madsen) Den skulle vidst gerne være fra 1970. Men min smarte lærer har selvfølgelig ikke givet mig andre materialer end dem inde for pensum, og jeg må ikke vælge en novelle fra pensum. Lamt....
Så nu lyder opgaven på at finde den på nettet ! men jeg kan bare ikke finde den. Måske er det fordi jeg aldrig har prøvet at finde noveller på nettet før og ikke ved hvor jeg skal lede, og om det overhovedet kan gøres gratis????
Men er der ikke nogle der lige vil bruge 2 min til at lede steder hvor de tror den måske kunne være, eller hvor de har set den før? eller hvis de har den liggende på computeren så sende den til mig???
Mvh jacob
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 182
Det er nemlig meget besværligt at finde lige netop den fordi bibloteket her har få svend åge madsen værker, få af dem er noveller, og få af novellerne er science fiction, og de der er må ikke være noget fra pensum. Så det er oven i købet besværligt bare at finde en =(
jan 2006
Opgaven burde sgu ikke ligge i at finde en opgave ! men i at løse den ordentligt !!!!!!!!!!!!!!
Skulle lige ud med det.....
Håber i finder noget.
jan 2006
Maskeballet af Svend Åge Madsen hvor??