{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Brud på ophavsret. {{forumTopicSubject}}

I følge af HG nye tiltag , vil jeg gøre jer alle opmærksom på , at det de er igang med er direkte ulovligt .

HG har så mange regler herinde som alle bruger skal overholde , elleres bliver man frosset eller slettet.

MEN ..de har tilsyneladende ikke selv problemer med at bryde loven , at sætte logo på folks billeder er brud på ophavsretten , et brud der rent faktisk kan retsforfølges , og med sikkerhed vindes af fotografen bag billederne ..det være sig private som proffisionelle.

Vi har kontaktet hundegalleriets ejer , der er totalt ligeglad med vores alles ret .. fotografer er sågar ikke ønsket herinde ( undtagen når de gerne vil sælge annonceplads )

Jeg har fuld forståelighed for at folk er trætte af , at deres billeder stjæles .. men tro mig selv om der er logo på vil det ikke ændre noget alligevel .. vores billeder florerer alligevel rundt omkring på nettet .... men selvfølig kan hundegalleri få ekstre kunder på den konto , så bliver de jo gjort bekendt med deres ekssistent ( staves )

Alle billeder kan stjæles , også selv om der er no rigtht klik på dem .. det er faktisk ret simpelt , og et logo afholder da ikke nogen alligevel ...

Lige til alles information ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brud på ophavsret.
Kommentér på:
Brud på ophavsret.

Annonce