{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hårfarve fail {{forumTopicSubject}}

Er vant til at farve mit hår. Denne gang købte jeg så en farve der hedder mokka chokoladebrun.
Fuck fuck fuck lortet har sgu røde nuancer smiley Hvad gør jeg lige? Kan jeg farve over med mørkebrun?
Den er desværre også meget mørk, og jeg vil kalde den meget mørkebrun med røde nuancer smiley
Det bliver da fantastisk at komme på arbejde imorgen. Må ikke håbe ungerne griner af mig haha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve fail
  • #3   4. aug 2019 Troede det var den her jeg købte sidst smiley
    Min naturlige hårfarve er sådan en mellembrun.

Tror du mellembrun kan dække det røde? Er sgu bange for det mørke bliver endnu mere mørkt, hvis jeg farver det igen smiley

Har før fået det meget mørkt, og det tar lige et par uger, så er det fint.
    Men det ser så åndssvagt ud fordi jeg er lys i huden, og synes jeg ser helt vildt bleg ud.
    Fanme underligt at de ikke bliver de farver de skriver smiley

Årh nu husker jeg. Den jeg brugte sidst hed kakao. Jeg kunne sgu ikke huske det da jeg stod i butikken

• #5   4. aug 2019 Har bare altid fået at vide at man ikke kan farve håret i en lysere nuance uden at afblege det først.
    Men det passer da ikke, hvis en med sort hår kan farve det lysere

• #7   4. aug 2019 Ja altså sidst jeg fik helt mørk mørk brunt, hed farven også noget andet end mørkebrun.
    Tror da snart ikke jeg har noget at miste.
    Går alt galt så er der altid en afblegning. Så kan man få en almindelig brun igen.
    Kan sgu ikke rende rundt og se sådan her ud .

Tit så får jeg sådan er orange skær, når jeg ikke har farvet håret længe. Aner ikke hvorfor, men det er irriterende.
    Det er ihvertfald ikke min egen farve der gør det.
    Det er som om det bare er rødligt nu.

• #9   4. aug 2019 Tænker ikke det er kritisk nok til jeg vil bruge så mange penge hos frisøren smiley
    Men ja ved ikke lige om det er meningsløst at farve det hele brunt igen.
    Hvis bare det røde ville forsvinde. Synes det meget mørke plejer at blive bedre efter nogle uger.
    Men jeg er da før gået fra en meget mørk brun til en lysere. Men det har jo så været efter nogle måneder, når jeg har farvel det igen, og har en udgroning.
    Er også bange for det bliver endnu mørkere

• #10   4. aug 2019 Ja det er helt vildt irriterende. Ville jeg have mørkebrunt, så købte jeg jo det.
    Har lige nærstuderet håret igen. Måske jeg overdriver lidt. Men det er virkelig mørkt, og har et rødligt skær. Og synes bestemt ikke det er pænt

• #12   4. aug 2019 Er det den mørkeblonde du bruger? Ja man skal gøre det ofte.
    Havde i mine unge dage rødt hår. Altså helt postkasserødt. Det tog også 100år om at få den farve ud igen, og blev gjort ved frisøren

• #15   4. aug 2019 Tak smiley Fatter ikke de kalder den mørkeblond.
    Hmm vil helst ikke have røde nuancer

• #17   5. aug 2019 Man skal aldrig farve med lyst oveni noget med rødt skær, det kan ende ud MEGET uheldigt. Det skal man lade en frisør om at klare hvis man ønsker at gå den vej, da de ved hvad de har med at gøre, og ved hvordan de undgår, grønt og gult skær osv.

Jeg mener at en frisør engang sagde til mig at hvis man selv ønskede at farve hår og det man havde var med rødt skær, så skulle man holde sig til at farve det mørkere, da det netop ellers kan ende galt.

• #18   5. aug 2019 Jeg har også altid hørt at man ikke kan farve det lysere igen selv.
    Men jeg ved bare at jeg før har gjort det ved den meget mørke. Men der er også gået nogle måneder, og der er den ikke helt så mørk længere

• #21   5. aug 2019 Man kunne jo egentlig også bare vælge at lade håret gro ud, blive klippet og være glad for den farve man er skabt med;) tænk så slipper man for rigtig meget bøvl og besvær og samtidig sparer man miljøet for en helt masse komplet unødvendige kemikalier ;);

• #22   5. aug 2019
    Benzaaan- Tusind tak smiley

Ungerne idag synes ikke det var slemt, og man ser kun det rødlige helt oppe ved hårbunden.

Tror bare jeg gør som jeg plejer når der bliver for mørkt. Efter et par uger er det ikke helt så mørkt længere. Og sådan jeg efterfølgende farve det igen i den den farve jeg bruge sidst smiley

Bodil- Der er nok en grund til man farver det smiley
    Den kender du jo ikke.

Kommentér på:
Hårfarve fail

Annonce