Hjælp til PPX (eller andet program, der kan tegne diagrammer) {{forumTopicSubject}}
Kære klogeste HG-brugere! Please hjælp!
Jeg er i gang med at skrive fagprøve, og jeg har brug for at kunne lave data flow diagrammer for at forklare processerne i manuel vs digital bogføring. Jeg skal bruge det til min eksamen, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave det pænt
Findes der en der mon kan lave det for mig og sende det til min mail? har lyst til at ringe og prøve at forklare hvordan man gør? En der bor i nogen lunde nærheden af Sydsjælland som vil lære mig det?
Jeg ønsker mig brændende at det er pænere end jeg kan lave i paint, og jeg ved at powerpoint kan, men jeg kan ikke finde ud af det og har forsøgt i flere timer nu.
Jeg har vedhæftet den gode gamle manuelle papirmodel, i håb om at nogle kan hjælpe med at omsætte den til digital. Jeg har også vedlagt mit håbløse forsøg selv.
Jeg håber det kan laves i rødlige nuancer da rapporten og firma logoet er rødt.
Der er massere af illustrationer på google, men der er ingen der skriver hvad de tegner i eller hvordan
Al hjælp vil jeg være evigt taknemmelig for, for jeg vil så nødig uploade et papirbillede i min ellers flotte rapport, når jeg har brugt så vanvittigt mange timer på den.
Jeg har ferie og bil og kører gerne så langt som det åbenbart kræver, hvis det er det der skal til, men jeg har desværre ikke råd til at køre over nogle broer.
Måske bare hvis jeg ved hvad man tegner i? Måske hvis nogen kender den til en tutorial på youtube man kan følge slavisk og lære det?
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.023
jun 2017
jun 2017
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
https://www.draw.io
Den kan lave forskellige flowcharts og du kan selv arrangere det og designe som du vil. Tror godt man kunne nørkle lidt med det og få et rimelig hæderligt resultat.
jun 2017
jun 2017
apr 2008
jun 2017
Årh jeg skulle have skrevet herinde allerede efter frokost
jun 2017
Kan I overføre diagrammerne til en powerpoint præsentation uden at få baggrunden med? Lige pt har jeg dette diagram jeg gerne vil have med, men jeg kan godt bare indsætte det på en hvid baggrund som jeg har gjort nu, men resten af præsentationen er jo ikke hvid, så ville egentlig foretrække at denne her heller ikke var det.
Ved godt at det ikke er afgørende til den mundtlige eksamen, men hvis nogen ved hvordan man kan sætte den ind på en farvet baggrund i PowerPoint ville jeg være taknemmelig.
apr 2008
jun 2017
Godt der er så mange kloge hoveder herinde
Hjælp til PPX (eller andet program, der kan tegne diagrammer)