Indlæser...
Sortering
Træning Vi er bange for der er noget galt med Keltie, der kommer en underlig kliklyd når hun løber så vi tør ikke træne før hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
341
Vores første udstilling med billeder SÅDAN 2 første præmier + kåret som den bedste i hans klasse=)=) kæft jeg er stolt af ham... der er billeder af udstilli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
778
Vores første udstilling med billeder SÅDAN 2 første præmier + kåret som den bedste i hans klasse=)=) kæft jeg er stolt af ham... der er billeder af udstilli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
783
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
622
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
665
Den lækreste vampyr - stem Se lige dette link... http://vip.tv2.dk/article.php/id-21048852.html?forside Min stemmer ER afgivet.. fnis.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
633
I syv sind Jeg er kommet meget i tvivl om hvad jeg skal gøre,og det er ellers noget jeg aldrig er.Jeg har 3 dejlige Ambull.Mor -Fa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
953
Dyrepoliti Det her er noget alle hunde elskere og dyre elskere i det hele taget bør kigge på og give en underskrift http://www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
423
Nordre Fælled IDAG! Er der nogen der kommer derop idag - Og evt. hvornår? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
433
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
405
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
464
Tinglev i går tusind tak for endnu en rigtig dejlig dag på udstilling i går ! en helt speciel tak til de der hjalp med at passe Bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
516
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
373
shampoo til sort pels. tessis pels er belevt træls at kigge på, det er ligesom om farven i pelsen falmer. så tænkte jeg på at købe en shampoo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
856
blevet ramt?? hej alle sammen hva skal jeg gøre med min hund thor vi var ude og gå morgen tur klokken 8.00 men vi er først lige komme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
734
Billeder fra strantur d 14-03-09 Her er der lidt billeder fra vores tur til stranden.. tak for en dejlig tur. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis....
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
460
Warriorbulls Betsy X Megabulls Canon Kan sgu ikke gøre for det, men glæder mig helt vildt, til den her parring!! (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
645
Nogle fra fyn? Hejsa. Nu er det jo sådan at jeg går hjemme på barsel og så tænkte jeg om der ikke var nogle søde familiemedlemmer til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
660
Hvor når må jeres hund godt bide ? hvor når må jeres hund godt bide, eller må den aldrig bide nogen eller noget. må den bide når fremmede kommer ind i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
940
Med tog fra Indien til Danmark ? Hvor lang tid tager det ca. at køre med tog fra Indien til Danmark ? Det er til en geografi opgave.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
768

Annonce