Forum kategorier

Vestsjælland

Vestsjælland

Medlemmer: 320
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
nogen der kan hjælpe ?? jeg hjælper en kær ven i en yderst ulykkelig situation, hun skal af med sin hund pga at manden er gået fra hende og 2 s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2010
Visninger:
431
Hundelufter i Høng søges Jeg mangler af og til en der kan lufte min hund. Da jeg bor alene med mit barn kan det knibe med at gå tur, hvis en af ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2010
Visninger:
600
Dyrlæge Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge i Ringsted eller omegn? Hvilken bruger I?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2010
Visninger:
2.087
BARF for begyndere seminar. Tænkte der måske kunne være nogen der var intresseret? Jeg har nemlig selv tænkt mig at ta' ud og høre om det. BARF ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2010
Visninger:
1.217
Gå tur med hunden Jeg var lige forbi maxi zoo den anden dag og så denne annonce, vi kan desværre ikke møde op. Men jeg tænkte på at hvis ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
1.474
Høng hundeskov Nogle der vil med i høng hundeskov?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
682
Vi keder os!!! jeg er blevet sygemeldt på længere tid desværre og ville høre om nogen her i holbæk har lyst at gå ture med hundene sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
717
løbetid ( hjælp) min 7 mdr. gammel amstaff har været i løbetid i 2 uger nu, hun har ble på døgnet rundt dog ikke når vi går tur. hun er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2010
Visninger:
759
hundpasning:) står lidt af magler hundepasning fre torsdag aftermiddag til fredag middag og så søndag aften tilmandag morgen.. han bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
559
Legekammerat søges Da min bedste legekammerat er flyttet mangler jeg en ny rigtig god ven. Jeg er en han labrador på 2 år, jeg er vant ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
1.068
Tøsehygge Er der nogle der er frisk på en omgang tøsehygge en dag? Evt med noget mad, film, spil og hygge :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
779
Nogen der bor i gørlev? (hvalp) Ja er der det? Har en lille hvalp på 9 uger der trænger til og lege med nogle på sin egen alder. Han er en dansk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
635
Kvickly kører tilbud i læssevis men intet slår nok dette! Har købt 9 KILO oksefilet i dag til en kg pris af 70 kr. 4,5 kg kostede 295 kr ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
644
Baloo søger legevenner/ gå-tur venner Hej allesammen. Vores "lille" hund søger legekammerater og gå-tur venner i Holbæk og omegn. Så har du lyst til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2010
Visninger:
955
Luna søger lege kammerater Hey.. Vi ville høre om der ikke er nogen der har lyst til nogen gå ture i Slagelse eller ikke så langt fra ;0) Luna Kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
603
hundeleg i holbæk i weekenden?? nogen der vil ud og lege i morgen helst I holbæk da jeg ikke har bil:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2010
Visninger:
678
Leg idag.. Hej.. er der nogle med mindre hunde der er frisk på lidt hvalpeleg idag, evt i skoleskoven slagelse.. Chiva træng...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2010
Visninger:
557
Kastration af hund - dyrlæge? Hejsa Sagen er den at vi har valgt at få vores lille basse kastereret, da han ikke har tavle og derfor ikke skal avl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2010
Visninger:
5.734
søger "andre " racer Jeg fotografere i min fritid og holder meget af det. har et semiprof kamera som jeg elsker at udnytte. Jeg har forsø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2009
Visninger:
1.068
Hund og træning - Blad Nogen der ved hvor bladet hund og træning kan købes - i slagelse? Kan det købe i en kiosk eller noget, eller skal de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
521

Annonce