Forum kategorier

Gnaver-gruppen

Gnaver-gruppen

Medlemmer: 48
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Marsvineudstilling d. 17 februar For de interesserede i omegnen, så udstilles der en hulens masse marsvin d. 7 februar. Adressen er: Bakkeskolen, Er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
581
Vis gnaverne frem :-D Jeg tænkte på, om det ikke var en idé, at vi her i gnavergruppen oprettede vores egne gnavere i et fotoalbum (hvis alts...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
549
gruppens annoncer... Jeg går ud fra at man må poste annoncer relateret til gnavere osse, ik? Ellers må der så lige slettes de annoncer, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2007
Visninger:
370
Min kanin æder og æder mildest talt Engang i efteråret gik vi over til et foder, jeg tror, der er bedre til vores kaniner. Det er en blanding, vi har købt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
1.351
Så kom Nicoline også på :o) Ja, så fik jeg også lavet et lille fotoalbum med billeder af Olivers "kæreste" *G* Han er da i hvert fald meget vild ef...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2007
Visninger:
359
Min lille ny http://i66.photobucket.com/albums/h245/LK_/pics/forsjov.jpg Han er en chokolade/hvid satin texel, som skal hjem og i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
597
Hamster ..hvor gammel? Jeg har Pumba mit lille hamster , han er lidt over 1år.. har læst mig frem til at de blir 2-3 år . men ville høre om...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2007
Visninger:
792
Kanin. Falsk drægtig? I dag da jeg kiggede ind i Nicolines redekasse (vores hunkanin), så jeg, at hun havde været i gang med at plukke sig se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2007
Visninger:
6.130
Mine kaniner Hey jeg har lavet et foto album med et billede af hver af mine kaniner hvis nogen skulle ha lyst til at se hvad det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2007
Visninger:
621
Foder vil lige høre hvad i fodre med.. Fodre i med spesial foder med vitaminer eller fodre i med vanlig gnagerblanding som så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
350
Hyggelig nyhed:) Her i januar gav jeg min marsvindreng væk da vi ikke må ha smådyr på internatværelsene:( Han stod over i et rom i st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
380
marsvinefoder Nogen der kan anbefale noget godt marsvinefoder? Det skal helst ik være noget de kan sortere for meget i..... De får ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
2.453
Kanin sælges Jeg har en meget tam og kælen franskvædder han som jeg må sælge da han er i familie med for mange af mine hunner, han e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
403
bøvl med mavsen Mit ene marsvin har lidt bøvl med mavsen, og jeg synes det der kommer ud bliver ved med at være underligt...... Hendes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
322
Marsvinehanner på internat Jeg tillader mig lige at slå lidt på tromme for dyreinternatet i Rødovre :-) Internatet på Islevdalsvej i Rødovre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2007
Visninger:
869
Sjov til kaninerne :o) Jeg har flere gange tænkt på, at det kunne være sjovt for kaninerne, hvis der var lidt mere legetøj eller i hvert fald ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
851
Kanin"gård" Hej Jeg går lidt og tænker på at lave et kanin"gård".. Atlså sådan en slags voliere de kan gå i dag og nat. Jeg har ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2007
Visninger:
1.915
marsvine piller Nogen der ved hvor man kan købe marsvine piller med c vitamin over nettet?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2007
Visninger:
836
Min smukke sheltie Hende her blev nr 2 ud af 7 i lørdags, og fik cert. http://i66.photobucket.com/albums/h245/LK_/pics/stor1.jpg htt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2007
Visninger:
413
bider i træmmer??? mit hamster pumba bider i træmmerne på hans bur..jeg overvejer at det måske er kedsomhed for når jeg laver om i buret g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
1.111

Annonce