{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND OPRETTET ! Endelig
  • #1   30. apr 2007 AH - hvor dejligt endelig at kunne bedømme andres hunde - og stemme i fotoalbums ! smiley

• #2   30. apr 2007 5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

Du skal have tilknytning til hunden.
    Alle billeder af hunden skal være tydelige og af selve hunden
    Hunden må ikke oprettes som salgsannonce
    Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Jeg har fået tilladelse af ejerne - og jeg har tilknytning til hunden ?

• #3   30. apr 2007 Så har tilknytningskrav jo intet at sige..

Er der så én, som er venlig at fortælle mig, hvad tilknytningskrav er ?

• #4   30. apr 2007 CTA:

Ja, nemlig - det er nok det, der forvirrer mig.
    Jeg er HA'er på HesteGalleriet - og Gud ved hvor mange der har spurgt mig til råds med part og tilknytningskrav osv. Og skulle jeg bedømme ud fra de regler vi har dér, skulle jeg ikke mene der er noget i vejen. Men nu er galleierne jo ikke ens..

• #5   30. apr 2007 Nå, jamen så kan jeg se det ikke er det samme.

Øv, det er jeg ked af. Det tog mig lang tid at oprette ham.

• #6   30. apr 2007 Tinna:
    Hvis jeg opretter et fotoalbum nu (det kan jeg jo ikke, hvis jeg ikke har oprettet hund) - bliver det så slettet, hvis jeg sletter hunden ?

• #7   1. maj 2007 Ulla:
    Tja, jeg ved bare, at reglerne ikke er de samme på hundegalleri som på hestegalleri. Jeg tjekkede skam i reglementet her ang. tilknytningskrav, og synes også jeg fandt det ok, siden man på Hestegalleriet blot skal have et <i>forhold</i> + en tilladelse af ejeren, for at oprette dyret.
    Så jeg handlede i tro om, at jeg ikke gjorde noget forkert. Jeg sletter Viggo i dag.

• #8   1. maj 2007 Så er Viggo slettet, og fotoalbummet er der heldigvis stadigvæk.

• #9   1. maj 2007 Jeg tror stadig jeg kan redigere det, og jeg sætter billederne ind senere smiley

Kommentér på:
HUND OPRETTET ! Endelig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce