{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konkurrence slut
  • #1   23. apr 2007 Team Frosty:
    Det er da super flot at tabe 1,4 kg. på en uge, hvor meget mere vil du forlange?

AMJ
    Det er nok din forøgede muskelmasse pgr. af alle løbeturene, så det kan være at du har tabt dig i cm i stedet for? sådan tænker jeg også om mit ikke ret store vægttab, for jeg synes også, at jeg har haft en rigtig god sund uge med masser af løbeture, så jeg er egentlig godt tilfreds trods alt, så keep smiling søde smiley

• #2   23. apr 2007 Jeg laver en samlet oversigt iaften, når alle forhåbentlig har lagt deres vægt ind.

• #3   23. apr 2007 Team Frosty:
    nå, ja det er også træls når man køber noget og det så ikke er iorden, men jeg ville da så foretrække at få en anden i stedet, for ellers går motionen jo i vasken, og motionen er jo lige så vigtig som kost ændringen i en slankekur.

• #4   23. apr 2007 Katja L:
    Du lyder positiv trods alt, det er rigtig godt at du har fundet motivationen igen.
    Jeg skal også ud og løbe i aften, løb ikke igår, var til konkurrrence med Felix HELE dagen, så jeg orkede det ikke igår, gik bare i bad og tidligt i seng, men den lille Matilde har været vågen 100 gange inat (mindst), øv det er træls, så jeg sov over mig i morges, øv øv.

• #5   23. apr 2007 Karina H
    det var jo ikke så godt, men jeg er helt sikkert med igen, hvis der er stemning for en ugekonkurrence mere.

• #6   23. apr 2007 Super Karina - det er jo godt nyt

Kommentér på:
konkurrence slut

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce