{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

aktivitet i gruppen {{forumTopicSubject}}

Vi er nu så mange medlemmer af denne gruppe, og det er jo bare super dejligt, men jeg synes vi mangler lidt aktivitet. når der f.eks bliver lavet indlæg om hva man har fået at spise til aften, så er der 3-5 der svare, får i andre ikke noget at spise så? :o)
Synes også det kunne være dejligt med nogen opskrfter og sådan.
Forventer ikke man skal svare på alle indlæg, det gør jeg heller ikke selv, men det kunne være rart med lidt mere aktivitet.

Bolette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aktivitet i gruppen
  • #1   27. mar 2007 Aftensmad i går mandag.

Helt kyllingelår stegt i ovnen, dertil Canariske kartofler med Djævlesovs og salat.

Det smagte dælme dulme godt !!

I aften skal vi have en steg stegt på grillen, bagekartofler, salat og et flute for vi får gæster.

• #2   27. mar 2007 Opskrift på Djævlesauce.

Ingredienser: 1/2-1 frisk chili
    1 grøn peber
    1 løg
    1 fed hvidløg
    1 spsk olie
    1 dl tomatpúre
    1/2 dl bouillon
    1 dl fløde
    peber
    tobascosauce

flæk chilien og skrab kernerne ud. snit chilien peberfrugten og løget i terninger. svits grøntsagerne i en gryde i olien. tilsæt bouillonen og tomatpúre og lad saucen simre i 5 min under låg. kom fløden iog smag til med salt peber og evt. lidt tobascosauce. hvis smagen ikke er stærk nok. Jeg stavblendede den lidt for at få en "finere grov" sauce..

• #3   27. mar 2007 Kanariske Kartofler.

Ingredienser: 2 kg nye mindre kartofler (mørke)
    4 spsk groft salt - ikke bordsalt (jeg brugte salt til opvaskemaskinen). Det lyder underligt men det er faktisk det reneste salt man kan få og det er uden jod.

Vask kartoflerne godt - lad skrællen blive. Varm en gryde med vand op og kom saltet i, når vandet koger. Kom kartoflerne i og bring vandet i kog. Når vandet koger skrues ned til middel varme. Hæld vandet fra, så der efterlades en lille smule vand i bunden af gryden. Sæt gryden tilbage på blusset og skru op på højeste blus. Ryst gryden ofte og tag den af varmen, når vandet er kogt væk og kartoflerne er tørre. Hvis der er for meget salt på kartoflernes skind, kan noget af saltet tørres af med et viskestykke. Serveres straks.

• #4   27. mar 2007 Astas mor: mums det lyder som noget jeg skal prøve :o)

Kommentér på:
aktivitet i gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce