{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Grr...ned fra den sofa!!! {{forumTopicSubject}}

Ja...jeg ved godt, at vores dejlige hunde, er vores bedste venner... :o)

Men men men...jeg har mig virkelig en uven, når jeg står op om morgen og Carlo har været oppe i sofaen...grr...

Carlo må IKKE komme op i sofaen og er det ALDRIG, når vi er i stuen sammen med ham... Men når vi går i seng, så tror Carlo åbentbart, at han er kongen af stuen...for han ligger gerne i sofaen...og i vores 3 lænestole...hmm...

Lidt hår hist og pist er jo ligegyldigt...det værste er, at han kratter i sofaen...og tror mig...det kan ses..!!

Hvordan får jeg ham dog til at lade være med at hoppe op i sofaen, når vi ikke er hos ham... Vi har "taget" ham i det flere gange...og selvfølgelig fik han skæld ud...men men men...lige lidt har det hjulpet...!!!

Vi kan ikke lukke af ind til stuen...da han ikke trives i små lukkede rum...og desuden har vi kat og katten er også over det hele...til kattebakken skal der jo være åbent...

Andre med samme problem...og hvordan mon man kan løse problemet...vil jo meget gerne have nye møbler... ;o)

På forhånd mange tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grr...ned fra den sofa!!!
  • #1   21. mar 2007 :o))) Sakki har fra dag 3. ligget i gang / vaskerum om natten, lige ind til han sku overvåges konstant (24t) pga. skade fra lægesjusk. Nu må han gerne sove alene, men han er sandelig ikke meget for det...Han ligger i gangen, når jeg går i seng, men gæt hvem, der ligger ved min side, når jeg vågner...tror han lusker ind ved 4-tiden.
    Pointen er > har en hund, først fået lov...du skriver nemlig..."og ALDRIG, når vi er i stue sammen..." Ka det evt. tænkes, at I har givet ham lov til sofahygge...bare en enkelt gang ?
    Potedask til smukke Carlo


  • #2   21. mar 2007 Silas må kun ligge i min seng.. og det har han også lært sådan noglelunde nu..men noglegange ser man ham alligevel ligge oppe i sofan i stuen.. smiley Hehe

  • #3   22. mar 2007 Vi ligger også stole eller spande i sofaen, inden vi går i seng...et godt redskab, for det virker nemlig...meen det er lidt trælst altid at have stole eller spande i sofaen...hehe... :o)

    Carlo har aldrig...(så vidt jeg ved)...fået lov til at være i sofaen...men her bor flere end mig...så man ved selvfølgelig aldrig, hvad andre giver ham lov til i smug...??!! :o). Det skal vist lige efterforskes...hehe...

    Tusind tak for svar... :o)


  • #4   22. mar 2007 Hehe...men altså surt han kratter i soffen.. :o(
    Ka man ikke få sån et kradsetræ til vuffer...du ved, sån nogle man bruger til katte...ggg


  • #5   22. mar 2007 Sus---->>>>

    *LOOOOOOOOOL*....super god ide...måske du skal melde dig til "Danmarks bedste ide" (...eller hvad det program nu hedder...??) næste gang...hehe... :o)

    Håber at smukke Speedy har det godt...


  • #6   22. mar 2007 Smukke Speedy har det strålende...LooooooooooooooooL...ska til Barca i påskeferien og tøzerne er glade for ham....fylder 18 år til sommer... *GGG*

  • #7   22. mar 2007 Tilbage til emnet >
    - Sakki har faktisk ikke været i soveværelset i en uges tid. Enten er det fordi , han igen er tryg eller osse er det fordi, jeg i et forsøg lod være med at ha vinduet åbent om natten - han har det bedst køligt...
    - Det gælder vel at finde ud af hvoff Carlo vælger soffen...måske han elsker bløde og høje møbler...
    Har du ikke en aflagt sækkestol, aflagt lænestol eller blot en stor pude, der kunne blive hans ? Du kan jo altid carmoflere den med et vaskbart tæppe eller lign.
    Og så rose ham for vildt, når han lægger sig der, evt. lægge noget godt legetøj lige der...


  • #8   22. mar 2007 Ups...Sakki mener jeg selvfølgelig....sorry....lidt flovt må man sige.. :o(

    Jo...Carlo har to kurve, som er hans helt egne... Den ene er endda kun købt i håbet om, at han vil vælge den frem for sofaen....og den var sgu ikke billig...hmm...hva' gør vi ik for vores dejlige hunde...!!! :o).

    Han bruger begge kurve ret godt...jeg vil mene, at han er meget glad for dem... Tit ligger han også i dem om natten...eller noget af natten...og han bruger dem hver aften...

    Jeg har tænkt på, at skifte vores møbler ud med læder møbler...måske de ikke er lige så skønne hundesofaer, som dem vi har nu..??! Og man kan jo altid starte med at købe nogle brugte møbler...




  • #9   22. mar 2007 Vi har iøvrigt lædermøbler...Sakki er jo ikk det store sofadyr, men de lyse lædemøbler vi har, bruger han ind imellem, for de er til tider ret kølige... *S*
    Ps. og det må han gerne...er ikke i vejen og ligger bare en kort stund...
    Held og lykke med nye, gerne brugte, møbler.. ;o)


  • #10   22. mar 2007 ..måske er lædermøbler også nemmere at holde...nemmere at gøre rene efter diverse ting og sager...hmm... :o)

    ...og jeg er da sikker på, at det ville være hyggeligt med en dejlig hund i sofaen...men vi valgte fra dag 1, at sige nej til hunde i sofaen... Men til gengæld ligger jeg mig tit på gulvet sammen med Carlo...det er ren hygge... :o)

    Tak for dine gode råd... :o)


  • #11   23. mar 2007 Charlotte O--->>>

    Tak for dit råd... Det kunne være en god mulighed, at prøve det med tæppet... :o)


Kommentér på:
Grr...ned fra den sofa!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce