Knust Knust
Jeg kan næsten ikke skrive det. Vi fik tirsdag aflivet Heavy, det kom som et stort chock. Heavy sprang hendes korsbånd, og blev røntgenfotograferet. Dyrlægen opdagede lidt udflåd og røntgenfotograferede også hendes livmoder. Heavy havde fået en kraftig infektion og skulle også have fjernet underlivet. Hun skulle altså gennemgå to store operationer. Pga hendes ikke alt for gode hofter, var dyrlægen bange for om det "raske" ben kunne klare belastningen. Dyrlægen sagde hvis vi lader hende gennemgå de to operationer, så er det ikke for Heavys skyld men for jeres egen. Så vi besluttede at lade Heavy sove ind, da hun allerede var under narkose.
Den eneste trøst jeg har, er at Heavy næsten blev 8 år og hun havde et rigtig godt liv indtil da. Men hold op hvor jeg savner hende, her er frygteligt tomt, jeg har slet ikke lyst til at være hjemme.
Heavy var den allerbedste sødeste hund, man kunne tænke sig, puha det er hårdt, man får godt nok grædt nogle tårer. Som man har det nu, kan man slet ikke forestille sig, hvordan man kommer ovenpå igen.
mange hilsner Annette
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 314
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 60
OG GLEM DEM EJ.
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 186
Det er altid svært at miste en man holder af <'3
Knust
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside