Velkommen i Amerikaner på hundegalleri {{forumTopicSubject}}
Velkommen til alle nye medlemmer. Fortæl lidt om dig selv!
Jeg kan da lægge ud :-). Hedder Mikkel, er 36, har et stort lokum af en chevrolet blazer fra 1987, som er den ultimative hunde-elsker bil for mig. Jeg er tit til træf med min kæreste og papbørnene - og nogengange kører jeg en tur alene. Bor i Århus dvs. der hele den gode sæson er masser af bilsnak ved Kalø hver tirsdag.
Min hund Fenris har jeg lige måttet aflive, og jeg er i gang med at lede efter min næste hund.
se billeder på http://members.rankmyride.com/leviking af Blazeren - Fenris finder du masser af billeder af her på hundegalleriet.
Ser frem til at høre mere fra klubbens medlemmer - og hvis I hører om andre amerikaner-folk herinde, så lad mig det vide, så vi kan invitere dem ind.
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 603
jeg er 29 år, bor sammen med min kæreste, min datter og selvfølgelig balder - vores tossede hund.
vi er ejere af 4 biler, 2 ½ caner. dvs en helt almindelig astro, en 70´er chevelle og den halve caner er en volvo 262 coupé fra 78. det amerikanske ligger i motoren, så derfor halv amerikansk (synes vi hvert fald selv).
Velkommen i Amerikaner på hundegalleri
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside