{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

hvalpehold {{forumTopicSubject}}

hejsa sidste lørdag startede nero og jeg på skole dvs. hvalpetræning vi er ialt 3 hold og jeg kom åbenbart på det hold som laver mindst og ovenikøbet kunne jeg mærke at træneren ikke kunne lide enten mig eller også nero, måske rotter i al almindelighed det var en dårlig oplevelse syntes jeg desværre og øv for der er mange gange endnu....hvad syntes i jeg skal gøre skal jeg stoppe eller hvad syntes i hjælp jeg er lidt fustreret.
er der andre der har enten gode eller dårlige erfaringer med træning af hvalpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpehold
  • #1   6. mar 2007 Hei. hvor synd for dere... har desverre ikke gået med mine rotter på kurs, så jeg ved det ikke... har gået med andre hunde , men de var jo af helt andre raser...

Måske du kan snakke med de og høre om du kunne bytte til et andet hold? og snakke med trænene om "hvem" som kan lige rottweiler så dere får noget ud af treningen???

• #2   6. mar 2007 tror jeg også jeg gør kender i ikke det at man bare kan mærke hun ikke kan lide os vi var 6 personer på vores hold og hun havde fat i alle de andre hunde og gav dem godbidder osv men ikke nero der blev faktisk slet ikke snakket til os fra hendes side og da hun tog sin egen hund ud af bilen fik hendes hund lov at hilse på de andre hunde men når nero ville sige hej trak hun sin væk er så ked af det hun er prof og kan ikke være det bekendt

• #3   7. mar 2007 hun er da ikke en hundekender når hun gør sådan...
    det er alt for dårligt...
    man kan ikke kalde sig hundetræner når man ikke kan med alle hunde...

• #4   12. mar 2007 Hejsa,

Synes at det er trist at vores dejlige rotter ikke er velkomne alle steder. Men hvorfor kikker I ikke lidt på lokalforeningerne under Rottweilerklubben Danmark ??? Der er vi da velkomne :0))))

• #5   12. mar 2007 ja det må da være der vi er velkommen for jeg syntes godt nok det har været en kedelig oplevelse men regnede jo med at dkk var et sundt og fornuftigt sted ....men ikke for mig og nero har sjældent oplevet sådan en kulde fra et menneske og det var direkte myntet på nero og mig desværre ...Mener endda at der er en rotte klub i vallensbæk som er tæt på greve hvor jeg bor kigger på det om lidt .
    tak for rådet

• #6   12. mar 2007 Hej igen,

Du har ganske ret - der er en rotte klub i Vallensbæk, og de er faktisk meget søde - ring du blot til dem. Er sikker på at de vil tage godt i mod dig og Nero.

• #7   12. mar 2007 det vil jeg gøre og takker jer igen for rådet dejligt med opbakning

• #8   12. mar 2007 Her har du et link til dem.

http://www.rottweileren.dk/

• #9   12. mar 2007 takker for link har lagt det ind under foretrukkende og ringer i morgen de starter lydighed pr.2/4 så det håber jeg der er plads på nu er nero jo snart ikke hvalp mere alligevel så tror altså lydigheds hold 1 vil være det bedste, han kan jo alligevel de grundliggende ting som sit dæk osv

Kommentér på:
hvalpehold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce