{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skæv haleføring
  • #1   3. mar 2007 Hvis man ikke klipper hårne på halespidsen, løfter hunden automatis halen op, og måske lidt ud til siden, det sidste stykke af halen.

Hvorfor løfter hunden så halen, det er på grund af statisk eletresitet.

Der klipper man gerne hårene på spiodsen af halen.

• #2   3. mar 2007 Jeg vidste egentlig godt at det skal klippes, men har måske glemt det her på det sidste. Men nu er det så klippet, og halen er stadig skæv.

• #4   4. mar 2007 Nej, halen er ikke øm. Så jeg har nok bare været uheldig med at få klippet hårene.

• #6   5. mar 2007 Hej
    Jeg har selv haft både brun schæfer og Hvid schæfer gennem mere end 20 år, og har ikke selv været udsat for det var nødvendigt at klippe halen.

Jeg syntes du skal få din dyrlæge til at se om der evt. skulle være noget med haleføringen, du kan jo have været uheldig den har slået halen imod noget - enten ude i naturen - eller måske der hjemme, så din hud derfor måske har nogle gener.

Held og lykke med din dejlige hund, og håber at høre om du finder løsningen på dit spørgsmål.

Mange hilsner

Frank

• #7   15. mar 2007 Hejsa.

Jeg har selv haft en der havde en skæv haleføring.

Jeg har tit fået at vide at man skulle klippe hårene på grund af statisk elektricitet. Men der kan altså godt være andre grunde til at den er begyndt at blive skæv. Jeg har en forestilling om at min fik det dengang han var hvalp.

Info( til natasja m): Man holder på halespidsens rod og for enden af roden sætter man i forlængelse en tommelfinger. Derefter klipper man halen harmonisk og uden hakker *s*

Fik faktisk et råd engang. Det er lidt til smilebåndene: Han skulle klippes og så skulle der en toiletrulle udenom. Fordi det var en dum vane han havde fået...!

Så der er mange gode råd. Men det bedste er måske at få ham tjekket når du er til sundhedstjek med ham hvis han ikke er generet af det.

med venlig hilsen

Berit.

• #9   20. mar 2007 man klipper fordi hunden ikke skal få en kunstig/unaturlig haleføring.

Kommentér på:
skæv haleføring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce