{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

hejsa dejlige gruppe {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil bare fortælle lidt om hvem vi er jeg er en student på 27 år og jeg har tusse og gizmo på 4 og 2 år og jeg kan aldrig blive træt af at lære om de små bæster så er det jo skønt med sådan en gruppe. jeg er og så meget intresseret i barf som mine to vovser er på. det er dejligt at se glæden over at spise den var næsten væk med det tørkost kan i have en fortsat god weekend

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hejsa dejlige gruppe
  • #1   25. feb 2007 hej.. ja.. glæden er stor ved denne gruppe, har dog en anden opfattelse af barf... mange siger det er naturligt.. det er oz korrekt, men vi har i generationer avlet hunde der kun har fået dåse/tørkost, hvilket har virket helt fint,jeg tror ikke på at det er sundt for hunden pludselig at blive barf fodret....hunden er ligesom vi tilpasset det samfund og miljø vi lever i, og evolutionen har gjort sit til at hunden nu er tilpasset vores levevis.Og deres fordøjelse/modstandsdygtighed er ikke gearet til barf.
    Bare min mening*smiler*
    Dennis

• #2   25. feb 2007 hej dennis det kan godt være du har ret men jeg har bare erfaret at mine hunde bliver mere sunde på barf, da jeg gik fra barf til tørkost blev tusse syg hun har haft 7 gange lungebetændelse så jeg syntes det er værd at gå tilbage på barf igen og se om det kan gøre hende mere stærk og jeg oplever at mine hunde bliver mere hvalpet eller friske så jeg fortsætter ss

• #3   25. feb 2007 Heeeej,
    velkommen til!

Jeg råfodrer også, dog ikke BARF fordi jeg er imod at de kapitaliserer på konceptet.. smiley

Kommentér på:
hejsa dejlige gruppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce