{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Barf din kat. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften så smukt siger så er det da en naturlig ting at vi med katte også tager varer om hvad vi fodrer vores andre kære dyr med.
Som sagt går de fleste af os op i hvad vi putter i vores hunde og styrre udenom tørkost, ja og så tog jeg mig selv i egentlig at være en smule dobbeltmoralsk at stå og hælde tørkost op til min kat og barf til min hund.

Så for en måned siden begyndte jeg at barfe min kat og hold da op hvor kan man allerede se en forskel... Han er blevet mere muskeløs at se på, hans klør er blevet stærkere, de har faktisk førhen flosset meget, men det er faktisk blevet reduceret og hans pels er blevet blankere.

Så der er ingen undskyldning for ikke at gå igang med at Barfe sin kat:o)

Jeg fik de nødvendige råd på mit barf-center der anbefalede mig at snakke med en mand fra et andet barf-center i KBH tror jeg nok det var, som hjalp mig godt i gang.

Kost-plan til min 8 måneder kastreret hankat Nemo på ca 5-6 kg:

Fast katten fra sidste tørkost-måltid i et halvt døgn dvs 12 timer.

100g Kallun + grøntsags/frugtpulver ca en lille t.ske fuld fordelt på et eller to måltider om dagen i 7 dage.

Derefter er det bare at køre samme kost som din hund uden bendag selvfølgelig.

Eksempeler på produkter jeg giver min kat: Rensdyr hakket m. ben, Oksekød, Kalkun hakket m. ben, hest, en lille smule oksehjerte og lever. Ja alt det som jeg fodrer Shorty med.

God fornøjelse hilsen Mia, Shorty og Katten Nemo;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf din kat.
  • #2   6. feb 2007 Hi hi ja så har du samme problem som min veninde. Hendes kat er verdens mest kræsne dyr. Og hun ville så gerne Barfe den ligesom sin hund, men den vil bare ikke æde andet end sine tøre kedelige piller så så kan man jo ikke rigtig stille noget op.
    Og det er ikke kun det den er kræsen med, det er lige fra tun i olie til godbider og dåsemad. Så den må jo bare få tørpiller;o)


Kommentér på:
Barf din kat.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce