{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Hvad fodrer i med?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i fodrer jeres små vidundere med??
Jeg selv fodrer mine to små, med Oliver´s..
Det fungerer de rigtig fint på, og det er super nemt at bestille på nettet, og bliver gratis leveret ved døren ca 2 hverdage senere, har af og til oplevet at det stod ved min dør dagen efter bestilling.
Det er rigtig god service og hundene ELSKER det...
Nå hvad fodrer i andre med ??

Mvh. Louise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fodrer i med??
  • #1   14. feb 2007 Jeg fodrer med Royal Canin Mini Sensible, det er godt foder til en kræsen hund. Jeg har prøvet Nutra Nuggets og en masse andet, men Royal Canin er det eneste tørfoder han vil spise. De fleste dage får han rester fra aftensmaden eller leverpostej blandet i så glider det nemmere ned.

• #3   12. apr 2007 Jeg har fodret både min jack russel og min labrador med Oliver´s. og de fungere rigtig godt på det men de er i øjeblikket inde i en periode hvor de ikke gider spise det, så nu prøver vi med lidt forskelligt. Meningen er at vi vil gå tilbage til Oliver´s da jeg syntes det er et super foder.

• #4   12. sep 2007 mine for royal og fungere fint på det, det er det eneste fodre hvor futte ikke begynder at bide sig i poter og baglår af så det holder vi fast i

• #5   13. sep 2007 Simba får Diafarm fra Engelykke.dk. Det er han rigtig glad for, og der er masser af kylling i.

• #6   8. jan 2008 Cult får Pedigree Junior, da han har fået det siden han kunne spise.. Men har tænkt på at skifte til Select Gold Junior. Nogen der kender til det ?

Kommentér på:
Hvad fodrer i med??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce