jeg optræder foran stort publikum + mor {{forumTopicSubject}}
drømmen forgår sådan her:
jeg optræder sammen med to af mine venner, vi optræder foran et kæmpe publikum og min mor så også på.
vi lavede to små stykker på ca. en halv time hver tror jeg nok.
det første stykke var ren impro, hvor vi bare gik ind og lavede en masse fjollede ting og i starten når vi kom ind på scenen sagde hvem vi var i stykket det var altid nogen i en familie f eks. mor, stor og lillesøster osv...
det andet stykke var ligesom det første men det blev ikke ligeså godt, jeg tror måske det var fordi at min mor midt i stykket gik om bag scenen og kaldte mig til sig og sagde at hendes arbejde havde ringet og sagt at hun skulle komme med det samme. jeg blev ked af det men skjulte det så godt jeg kunne, jeg kan huske at jeg sagde: det gør du bare ikke!! det der det gør du bare ikke mod mig!! osv...
jeg prøvede at virke sur men underst inde var jeg ked af det.
men det gjorde hun mod mig, hun gik!
jeg stod lidt og samlede kræfter og så gik jeg ind og gav den fuld gas på scenen. så drømmen sluttede (som jeg husker det) med at alle klappede da stykket sluttede.
men det stemmer i hvert fald ikke overens med noget i virkeligheden.
1. i virkeligheden er jeg vildt sceneskræk
2. min mor har intet arbejde for tiden
3. min mor ville aldrig gå mit i mit stykke i virkeligheden
så er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud til af hvad den betyder, har får haft drømme der forudsagde ting, så mon denne her drøm også prøver at fortælle mig noget?
tak på forhånd:)
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 42
jul 2016
jul 2016
jeg optræder foran stort publikum + mor
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside