{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Brudekjole {{forumTopicSubject}}

Hej søde piger...
Jeg er gået på internet jagt efter flotte brudekjoler, men tænker at jeg nok hellere snart må komme ud og kigge rigtigt, så jeg sikre mig den kan nå hjem inden brylluppet. Hellere den er hjemme et par måneder før end for sent smiley

Nu lyder mit spørgsmål så... Hvilke butikker har i erfaringer med? I hvilke butik købte i jeres?

Jeg kommer fra Sjælland, så det ville være bonus hvis det var en butik som lå herovre smiley

//Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brudekjole
  • #1   19. aug 2014 Jeg ville ikke turde købe min på nettet, kan ikke helt finde ud af om det er det du mener?
    Uanset.. Jeg købte min i Lilly.. Hehe

• #2   19. aug 2014 Nej mener bare jeg kigger forskellige modeller på nettet, men det forvirrer mig mere end det gavner, så vil gerne ud i butikkerne og kigge istedet for smiley

Og der var god service i Lilly og alt det? Var det meget dyre kjoler eller er der lidt af det hele Tine? smiley

• #3   19. aug 2014 Nåårh, ja okay.. Så gjorde jeg det samme.. smiley

Nu var det Lilly i Odense jeg var i, men servicen var i top.. Og vi bad bare om at de kjoler der var på bud eller i hvertfald ikke var de dyreste - de kører sommertilbud i øjeblikket..
    Vi fik kjole, underskørt, sko og slør for 4999.. Og så skrædder til 700 oveni..

• #4   19. aug 2014 Hold da op, det er da helt klart en god pris! Gider nemlig ikke betale en formue for en kjole man kun bruger en gang og en billig kjole kan være mindst lige så smuk som en mega dyr smiley

• #5   19. aug 2014 Selve kjolen kostede 2500.. Var sat ned fra 3400, så vidt jeg husker.. Du kan få lov til at se den på søndag eller mandag.. smiley

• #6   19. aug 2014 Mit slør kostede i øvrigt næsten 1300 kr - utroligt nok..

• #7   19. aug 2014 Det er virkelig billigt!! Jeg vil vildt gerne se den søndag eller mandag smiley
    Er det i weekenden den store dag er? smiley

• #8   19. aug 2014 Det er på lørdag, ja.. Og jeg forsøger at sidde og huske det hele!

• #9   19. aug 2014 Uuuhh tillykke med det smiley
    Så godt lige din anden tråd.. Der er bare 1 milliard ting man skal have styr på og huske ...

• #10   19. aug 2014 Tark! smiley
    Ja, der er så.. Jeg får dælme da stress af det!

• #11   19. aug 2014 Kan jeg sagtens forstå, men er sikker på du nok skal nå det hele smiley

• #12   19. aug 2014 Jeg har også købt min kjole og mit slør i lilly, skørtet har jeg købt brugt, men det er samme model som det jeg prøvede i lilly smiley

De har tilbudskjoler helt ned til 1000.- ,Det er oftest sidste års modeller de sælger på tilbud, men det er jo bedøvende ligegyldigt. Min kjole har jeg jo haft i 2½ år, fordi vi har haft udskudt vores bryllup, og det var en tilbudskjole jeg købte dengang, så jeg skal giftes i en 2011 model, men det gør den ikke mindre fantastisk smiley

Min kjole kostede omkring 3000, kan altså ikke lige huske den præcise pris mere smiley

• #13   19. aug 2014 Jeg er bedøvende ligeglad om det er sidste års model, bare den er flot! smiley det lyder til i har haft godt held i Lilly smiley

• #14   19. aug 2014 Jeg har fået fantastisk service i lilly, det var så bare i Århus smiley

Jeg købte først sløret for et par måneder siden, og der havde jeg min kjole med derind, som de hjalp mig i, selvom jeg bare skulle købe sløret. Så kunne jeg se det hele sammen, og jeg kunne få fjernet en tvivl om kjolen ( fordi jeg har haft den hængeden i så lang tid) . Det syntes jeg er en super service, i princippet kunne de jo sagtens have sagt " du skal bare købe et slør, så det har vi altså ikke tid til" , men de hjalp med glæde, og jeg fik lov at være i kjolen så lang tid jeg havde lyst.

• #15   19. aug 2014 Fedt fedt!! Bestilte i tid eller kom i bare forbi? smiley

• #16   19. aug 2014 Jeg bestilte tid. Det står der på deres hjemmeside man skal.. smiley

• #17   19. aug 2014 Det kunne have været fedt med en lomme i kjolen til tude-tørklæder.. smiley ;)

• #18   19. aug 2014 Jeg bestilte også tid smiley

• #19   19. aug 2014 Okey er bare træls man skal det hvis man skal i flere butikker

• #20   19. aug 2014 Du kan jo bare gøre en dag ud af det og bestille tid i en forretning om formiddagen - spise frokost og så bestille tid i en anden forretning om efter middagen. Eller bestille tid i en forretning til en dag og finder du ikke noget der, kan du bestille i en anden forretning efterfølgende..

• #21   19. aug 2014 Men det ville undre mig hvis ikke du fandt noget i Lilly.. smiley

• #22   19. aug 2014 Det var slet ikke nogen tosset ide det med formiddag og eftermiddag... Jeg kommer nemlig til at skulle tage fri fra arbejde, og det samme skal min svigerinde smiley

• #23   19. aug 2014 Ja, jeg tror der er mange der gør det sådan.. Og selvom du måske finder kjolen om formiddagen er det jo ingen skade til at prøve andre om eftermiddagen og så gå tilbage og købe den du helst vil have, hvis den stadig er i den første forretning.. smiley

• #24   19. aug 2014 Rigtig fed ide! Tak for hjælpen smiley

• #25   19. aug 2014 Det var da så lidt.. smiley

• #26   19. aug 2014 Har spekuleret så meget over hvordan man lige skulle gøre det smiley

• #27   19. aug 2014 Er da glad for jeg kunne hjælpe så.. En bekymring mindre! smiley

• #28   19. aug 2014 Det starter tidligt med de bekymringer smiley

• #29   19. aug 2014 Hvornår er det I skal giftes?

• #30   19. aug 2014 17 Januar smiley

• #31   19. aug 2014 Der er ikke længe til! smiley

• #32   19. aug 2014 Lige nu føler jeg der er rigelig tid, men jeg ved bare den kommer til at flyve afsted! smiley

• #33   19. aug 2014 Det gør den.. Jeg synes det føles som om det var i sidste uge Johann friede.. Det er så 3 mdr siden..

• #34   19. aug 2014 Ih hvor kunne det være smukt, hvis der var et fint lag sne over det hele på jeres dag. Det kunne give de mest fantastiske billeder!!

• #35   19. aug 2014 Ja det kunne være virkelig smukt, men også ultra koldt Rikke smiley

Det helt åndsvagt som ens tid også straks blev fyld ud med at tage en masse beslutninger og alt det Tine smiley

• #36   19. aug 2014 Mia: Haha, det med kulden kan da løses, og der er jo nok pænt koldt uanset hvad, når man vælger et januar bryllup smiley

Og altså hellere sne, end regn eller sjap. Jaja jeg er god til at finde de positive ting, ahahahaha.

• #37   19. aug 2014 Jamen du har fuldstændig ret Rikke smiley
    Ville faktisk være mega nice med sne!

Vi syntes bare ikke vi gad vente 100 år når vi nu er sikre på det skal være os og han har friet og alt det der.. Så derfor blev det til januar smiley

• #38   19. aug 2014 Forstår godt at I ikke gider vente. Det har skisme også været hårdt at vente som jeg har, fordi vi jo måtte udskyde. Og derfor blev vi enige om at NU skulle det altså være, og så holder vi budget bryllup. Vi gider ikke vente 1-2 år mere, for at kunne spare en masse penge op, for vi skal nok få en fantastisk dag alligevel. I det store hele er jeg også overbevist om at det vigtigste ved at bryllup er stemningen, og så er det bedøvende ligegyldigt om det har kostet 5000 eller 150.000 smiley

• #39   19. aug 2014 Er fuldstændig enig Rikke.. Vi vil også spare på alt hvad der er at spare på. Der er ikke nogen dårligere start på et ægteskab end at skylde en masse penge væk. Og bare venner og familie er der, så bliver dagen jo fantastisk uanset om det er dyrt eller billigt smiley

• #40   19. aug 2014 Præcis, vi har også skåret flere ting fra, som vi syntes er total ligegyldige, og derfor ikke gider bruge tid eller penge på. Og så har vi valgt at spørge vores forældre, og de ville give et tilskud til festen, fremfor at give gaver. De har så valgt nogle forskellige ting de betaler, men insistere så også på at vi skal have gave ( det er jo så DERES valg, vi forventer ikke gave fra dem).

Min far kørte mig f.eks til tyskland igår efter de sidste ting jeg manglede, og betaler brudebuket, brystbuketter og blomster til kirken. Min mor+stedfar betaler blomster til bordene og drikkevarer. Mine svigerforældre har betalt vores ringe.

Det har været en KÆMPE hjælp for os, for med en førtidspension og sygedagpenge ( nu ledighedsydelse/ fleksjobber uden job) , så er der altså bare ikke særlig mange penge at spare op af.

Og som du siger, har man dem med man elsker og har kær, jamen så bliver dagen da fantastisk. For pokker det er en kærlighedsdag, hvor to mennesker siger ja til hinanden, det ER da noget af det største smiley

• #41   19. aug 2014 Det er fantastisk når familien lige vil give et tilskud, min mor (og far) har sparet op til at kunne give mig min kjole og sko så det er en kæmpe hjælp. Og så insistere de på at betale receptionen..
    Jeg er lærling endnu og tjener ikke det store, og manden er så lige udlært tømrer. Men der er stadig husleje, husholdning, 2 biler og alt det der skal betales...

Egentlig har jeg aldrig ønsket mig noget kæmpe bryllup, kender rigtig rigtig mange mennesker, men prøver stadig at gøre det billigt smiley

• #42   19. aug 2014 Ja det er skønt når familien hjælper , dejligt at du også er så heldig smiley

Nej jeg har heller aldrig drømt om det stores bryllup, det er slet ikke mig. Det er heller ikke normalt i min familie at holde store dyre fester, de fleste fester bliver holdt hjemme hos folk selv, eller i et selskabslokale, ikke noget fint og fancy der, men stadig hamrende hyggeligt smiley

• #43   19. aug 2014 Det er faktisk som regel det der er hyggeligst hvis man spørg mig smiley

• #44   19. aug 2014 Jeg hat købt hos kjoledrømme smiley de er godt nok søde

• #45   20. aug 2014 Så der bestilt tid i Lilly - mandag smiley
    Så blev det hele pludselig helt virkeligt... Håber bare jeg kan finde noget, forelskede mig i en hos Nicolai brudekjoler, men det var en 2013 model de ikke havde mere selvom den var på nettet smiley

• #46   20. aug 2014 Har du et link til den Mia?

• #47   20. aug 2014 Den fra Nicolai?

• #48   20. aug 2014 http://nicolai-brudekjoler.dk/Brudekjoler.825.aspx?recordid825=835

Jeg er fuldstændig sygt mega forelsket i denne her, og tror den ville passe perfekt på mig fordi jeg ikke er så stor... Dumt man blir så lun på en kjole man ikke kan få smiley

• #49   20. aug 2014 http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3205-cr

http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3207-wh

http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3270-cr

Disse hos Lilly kunne godt minde en smule om den du har set dig lun på.. Og de er kun hvad de har liggende på nettet, i butikken har de mange flere.. Især i KBH.. Odense er vist nok den mindste Lilly i DK, og de havde da mange flere kjoler end på deres hjemmeside.. Fat mod! Tag et billede med af den fra Nicolai og sig at du leder efter noget i den stil.. Men prøv gerne andre silhuetter, da de tit sidder heeeelt anderledes når de kommer på!

• #50   20. aug 2014 Måske du kan finde den brugt Mia?

Ellers har lilly altså også haft noget i samme stil i hvert fald. Men gør dig selv den tjeneste at prøv forskellige modeller, for ofte ender man faktisk i noget helt andet, end det man troede man skulle have.

Jeg er selv en af dem som endte i noget helt andet. Jeg skulle i hvert fald ikke have en stropløs kjole, tjae det er min kjole så smiley Og jeg skulle heller ikke have en alt for stor kjole, men er altså endt i et pænt stort skrud smiley

• #52   20. aug 2014 Jeg troede jeg skulle have den her, da jeg var/er fuldstændig forelsket i den - men den sad helt og aldeles forkert på mig.. Og blonden kløede.. Hehe

http://www.lilly.dk/shop/detaljer/08-3261-cr

• #53   20. aug 2014 Jamen det er jo det Tine, og derfor er det rigtig smart at prøve en masse forskellige modeller, for måske er det noget helt andet der er godt til en, end man egentlig troede.

• #54   20. aug 2014 Jeg skal prøve lige så tosset jeg vil på mandag - alle modeller. Men det er lige sådan en model jeg har tænkt jeg skulle have siden jeg var en lille pige og jeg elsker detaljerne på brystet og ryggen smiley

Hvor jeg glad for i siger der er mange flere i butikken, det er Kbh jeg har bestilt tid og jeg kan næsten ikke vente. Hun lød simpelthen så sød hende jeg snakkede med.

Gode bud i kommer med der! Jeg må bare ind og prøve en masse og se om jeg kan slå den anden ud smiley

• #55   20. aug 2014 Jeg kiggede lige på nettet efter den brugt, men ved ikke helt hvor jeg skal lede /:

• #56   20. aug 2014 Mia: Du kan evt. lave en bruger på bryllupsklar, og så lave en eftersøgning i salgssektionen. Ellers kan du kigge på DBA, G&G osv.

Glæder mig til at høre om hvordan kjoleprøvningen gik smiley

Jeg skal afsted til syerske med min kjole i morgen, og ih jeg glæder mig til at komme i kjolen igen.

• #57   20. aug 2014 Syntes ikke helt jeg kan finde rundt på det der bryllupsklar, tror nemlig jeg har lavet en bruger derinde.

Jeg må lede efter den brugt når jeg har prøvet en masse tilsvarende kjoler for at se om det overhoved skal være den model smiley

Bliver virkelig spændende at hoppe i sådan nogle flotte kjoler smiley

Spændende Rikke! smiley

• #58   20. aug 2014 Ja, hvis du nu finder drømmekjolen, er der jo ingen grund til at sætte den vilde jagt ind på den anden smiley

• #59   20. aug 2014 Nej lige netop smiley
    Når først kjolen er i hus kan man slappe lidt af smiley

• #60   26. aug 2014 Jeg skal helt klart også have en Lilly kjole når min tid kommer smiley

• #61   26. aug 2014 Det er lidt sjovt, da jeg var teenager skulle jeg i hvert fald ALDRIG giftes i en lilly kjole, men ja det skal jeg altså smiley Men syntes altså også de over de sidste 5-8 år er kommet MEGET bedre med, og har rigtig mange fine kjoler, og har noget for enhver smag. Før i tiden var der altså lidt konet 80èr over deres kjoler. Men sådan er det heldigvis ikke mere.

Og så elsker jeg at de har kjoler i alle prisklasser, så alle kan altså virkelig være med, ligesom de også har kjoler der passer alle kropstyper osv. Og så får man simpelthen den mest fantastiske betjening ( i hvert fald i Århus) , og det er åbenbart ikke en selvfølge, har hørt om flere skrækhistorier fra brudebutikker, men det har vist hovedsalig været på sjælland.

• #62   26. aug 2014 Heldigt du har kunne finde en kjole i din smag i Lilly, Rikke.. Jeg var derinde igår og syntes de var alt for kedelige til min smag, savnede noget mere pynt, knapper ned af ryggen osv smiley

• #63   26. aug 2014 Ja er man til knapper, så er lilly ikke sagen, for der er vist snørre i alle deres kjoler.

Men hey, mon ikke du nok skal finde DIN kjole i en anden butik. Jeg har i hvert fald endnu ikke hørt om en brud, der måtte opgive smiley

• #64   26. aug 2014 Jeg syntes knapper er såååh flot, manden er så lidt imod, men det min kjole smiley Haha

Igår havde jeg egentlig en fin fornemmelse af to af kjolerne, men efter jeg er hjemme og har kigget billeder er jeg blevet bekræftet i at det ikke lige var nogen af dem som var lige det jeg søgte. Men jeg fik vished om hvilke modeller der klædte mig og sådan smiley

Og hende der ekspedienten ville gøre mig meget mere prinsesse end jeg i virkeligheden føler mig eller ønsker at være. Men mægtig flink og sød, dét var hun bestemt smiley

• #65   26. aug 2014 Hov sorry Rikke, det blev lige et blandet svar fra denne her tråd og den anden du skrev til mig i smiley

• #66   26. aug 2014 Ja så fik du da noget ud af det, super fint du nu ved hvilket snit osv du skal gå efter, det gør nok jagten lidt nemmere smiley

Haha jeg har ikke den der indre prinsesse, og på en eller anden måde har mine svigerforældre fået ind i deres hoved, at jeg ønsker et prinsessebryllup, og har sagt 500 gange at det er netop det jeg IKKE ønsker. Kæresten måtte så lige skære igennem derude her i sidste uge, da hans stedfar igen nævnte det med at jeg ønskede et prinsessebryllup.

• #67   26. aug 2014 Ja lige netop, så næste gang jeg skal prøve kjoler kan jeg prøve en masse i lige netop den model jeg søger smiley

Årh jeg er bare slet heller ikke prinsesse og ønsker virkelig ikke en kæmpe kjole, og det blev jeg også bekræftet i igår da jeg prøvede en. Ekspedienten prøvede ellers at forklare op til flere gange at når min mand var høj og bredskuldret så kunne jeg sagtens, men føler mig slet slet ikke hjemme i sådan en model /:

• #68   26. aug 2014 Nej og så skal du da selvfølgelig slet slet ikke have sådan en. Min kjole er så ret stor smiley Men samtidig er den også ret enkel. Jeg er ikke så god til alt for meget tingel tangel, og bare tanken om blonder får mig til at klø over hele kroppen, haha.

Men der findes jo simpelthen SÅ mange forskellige brudekjoler , så der er virkelig noget for enhver. Det handler bare om at finde den rigtige butik smiley

• #69   26. aug 2014 Jeg er mere til noget der sidder tættere på kroppen og som så er lidt lille og romantisk med nogle søde detaljer.... Og knapper ned af ryggen smiley

Jeg har forelsket mig lidt i en i Kennedys brudekjole butik, men det ligger kun i Jylland - hvor typisk er det lige når man kommer fra Sjælland smiley

• #70   26. aug 2014 Ja jeg dur så ikke til det tætte, men det er også fordi jeg ikke syntes jeg har kroppen til det smiley

Åh ja hvor typisk, måske du kan tage et billede med af kjolen når du skal ud og kigge, og så sige du søger noget i den stil?

• #71   26. aug 2014 Jeg er så også kun en lille spirrevip, jeg blev spurgt op til flere gange igår hvor gammel jeg lige var fordi jeg ikke just ligner en på 21 endnu smiley

Ja det tænker jeg også er vejen frem. Jeg tænker jeg lige starter med at glo Kbh igennem, og ellers må jeg jo tage den tunge vej til Jylland smiley

• #72   26. aug 2014 Ja jeg har så lidt mave osv, og selvom andre som også har været meget større end mig, har haft tætsiddende kjoler på, så er det bare slet slet ikke mig. Det ville jeg ikke føle mig tilpas i. Altså min kjole sidder jo selvfølgelig tæt på den øverste del af kroppen, men ikke ved maven smiley

Her er heller ikke så farligt herover i jydeland smiley Og hvis det nu bare er KJOLEN; så er det da helt sikkert turen værd. Så god plan du har lagt .

• #73   26. aug 2014 Din kjole klær dig virkelig flot Rikke!

Jylland er også et dejligt sted, det bare dyrt at komme over til jer smiley

• #74   26. aug 2014 Er også spændt på når den skal hentes hjem fra syerske d. 18, den skulle jo lægges en del ind, og også op. Så nu håber jeg ikke at jeg har tabt mig endnu mere, når vi henter den smiley

Ja det er altså ikke billigt at rejse fra sjælland til jylland, eller omvendt.

• #75   26. aug 2014 Haha du må stresse ned, det må være derfor du taber dig smiley

Det så tarveligt det skal være så møg dyrt! smiley

• #76   26. aug 2014 Min kjole har jo været købt i 2½ år, så det er ikke noget jeg bare lige har tabt sådan nu her. Men jeg har jo fået problemer med mavesyre, og derfor er jeg stoppet med at drikke cola, og der har jeg altså fået en del kalorier dagligt. Så er sgu nervøs for om jeg når at smide et par kg. Men altså der er trods alt tid til at sy den mere ind, HVIS den nu stadig er for stor når vi henter den. Vil tro den bliver lagt 4 cm ind i hver side, så det er altså alligevel en del.

Ja det er røv træls det koster så meget at komme fra den ene ende, til den anden.

• #77   26. aug 2014 Hold da op, 4 cm i hver side er godt nok da også noget af en slat! smiley
    Men mon ikke den kommer til at sidde perfekt i sidste ende smiley

• #78   26. aug 2014 Ja det var en pænt slat den skulle lægges ind!! Altså det er så kun oppe ved brystet, altså du ved ude i siden. Men jeg føler ikke selv jeg har tabt mig, men jeg går også mest i leggins, toppe med stretch i, eller oversize bluser, og så mærker man jo ikke hvis man smider et par kg. Men folk kommentere også at jeg har tabt mig.

Jeg vil tro at den dobbeltfold hun lavede i hver side var ca. 2 cm, så det giver jo 4 cm i hver side. Det er vel egentlig nærmest en hel størrelse, er det ikke?

Men snøren skulle snøres HELT ind , og det er jo ikke meningen. Så ja den trængte til lidt kærlighed fra en syerske. Men tænker at hvis jeg nu taber 1-2 kg, så burde den nok stadig sidde fint. Håber på kroppen tager noget af bingo vingerne, hvis jeg taber mig, ahahahahaha.

• #79   26. aug 2014 Det lyder ihvertfald som en størrelse, og måske endda mere til. 8 cm i alt er da helt vild. Men det er bare så vigtigt den sidder flot ved barmen sådan en brudekjole smiley

• #80   26. aug 2014 Ja præcis, og jeg har jo netop valgt en kjole hvor barmen er helt dækket, så det er jo vigtigt den sidder til, og ikke gaber. Hvilket den gjorde MEGET inden syersken satte nålene i.

Jeg er nok lidt gammeldags lige på det punkt, jeg syntes det er upassende at komme med halvdelene af babserne stikkende ud af kjolen i en kirke smiley Nu har jeg heldigvis ikke særlig meget barm, så det er heldigvis let at undgå for mig, haha.

• #81   26. aug 2014 Så kan vi være gammeldags sammen, jeg syntes også det er vildt upassende at babserne er på vej ud smiley

Jeg får heller aldrig nogensinde det problem, tværtimod syntes jeg lige de vokser og sidder bedre i en brudekjole smiley luksusproblem, men manden blir da skuffet når den kommer af smiley Hahahha

• #82   26. aug 2014 Ahahahaha, ja ens babser sidder fantastisk i en brudekjole smiley Men ja jeg syntes altså også ind imellem man ser brude, hvor jeg tænker " wow, du skulle måske have valgt en liiiidt anden model, dine babser hopper jo snart ud" .

• #83   26. aug 2014 Jepsen! Det er en skam de ikke selv kan se det, for det kan ødelægge hele ders kjole at det hele er ved at falde ud smiley

• #84   26. aug 2014 Jeg tror desværre at mange af dem syntes det ser mega flot ud. Jeg syntes så bare det er upassende, Man kan lufte sine babser på så mange andre dage, i en kirke syntes jeg bare det er upassende.

• #85   26. aug 2014 Haha fedt sagt smiley
    Men ja du har helt ret... Men godt vi to er så fornuftige så smiley Hihi

• #86   26. aug 2014 Jaha, så kan vi være gammeldags sammen smiley

• #87   26. aug 2014 Lige præcis! Det på det punkt er det slet ikke så tosset smiley

• #88   26. aug 2014 Det første Johann sagde til mig da vi kom ud af kirken var: "åh ja, du har gode kasser i den kjole." Romantik på højeste plan!!

• #89   26. aug 2014 Hahahaha Tine! En typisk mande kommentar smiley

• #90   26. aug 2014 Til gengæld hylede han konstant fra dørene åbnede og min far og jeg kom ind og indtil vi havde siddet overfor hinanden i ca 5-10 minutter.. Så det går jo nok.. smiley

• #91   26. aug 2014 Årh hvor er det bare søøøøødt.. Virkelig nuser smiley

Kommentér på:
Brudekjole

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce