{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brudesmykker
  • #1   1. aug 2014 Jeg har købt nogle billige øreringe og en ligeså billig halskæde i Glitter.. det ligner lidt dit, faktisk.. Jeg skal lige have det på herhjemme en dags tid, for at sikre mig, jeg ikke bliver grøn i nakken af kæden.. smiley

• #2   1. aug 2014 Jeg har faktisk lige fået mine smykker den anden dag. Jeg er så heldig at min mor har hat egen smykkebutik, så hun har stadig MASSER af smykker på lager. Og samtidig havde hun også sagt, at hvis nu der ikke var noget jeg kunne lide, så kunne hun lave noget til mig smiley

Men jeg ente med at finde et fint armbånd, og en fin halskæde med vedhæng. Øreringene låner jeg af min mor, da det er fra hendes egen "samling" smiley

Jeg har valgt simple øreringe, og en simpel halskæde, og så er armbåndet vildere end noget jeg normalt ville gå med. Jeg er ikke til store smykker, og er ikke til blingbling , og samtidig syntes jeg at det let bliver for konet, hvis man nu har perlekæde og perlearmbånd på, altså hvor det hele er ren perle. Så jeg fandt et fint kompromis smiley

profilbillede
  • #3   1. aug 2014 Jeg har også købt mit billigt Tine, så jeg skal helt sikkert også gå med det først smiley

Øj Rikke det er pænt og simpelt! Meget meget fint! smiley

• #4   1. aug 2014 Det er netop også det simple/enkelte jeg er gået efter, sådan har jeg egentlig tænkt hele vejen igennem med vores bryllup. Selvom min kjole jo er stor, så er den stadig enkel.

Jeg er typen der nærmest aldrig går med smykker ,selvom jeg har ret så mange, da min mor jo har arbejdet med smykker i mange år. Og bruger heller ikke make-up til dagligt. Så jeg kommer let til at føle mig for pyntet, og skulle jo gerne føle at jeg er mig selv, bare i en lidt finere/pænere udgave smiley

Det er jo noget af det, som jeg syntes er det fede ved et bryllup, at man virkelig kan udstråle hvem man er som person, både med tøjet, men også med festen. Vores fest bliver jo også afslappet, og med lidt sjove/skæve valg, da vi ikke er til det fine og elegante , som mange andre jo netop vælger til deres bryllup smiley

• #5   1. aug 2014 Hehe jeg ser vores bryllup lidt som min eneste mulighed for at skeje helt ud og få det som jeg vil have det smiley

• #6   1. aug 2014 Molly: Nu skal du ikke misforstå mig, og tage det som en fornærmelse, for det er det altså ikke smiley Men udfra hvad jeg kan se med smykker osv herinde i gruppen, så giver du vist den gas med din indre prinsesse smiley Sådan en har jeg slet ikke, ahahahahah.

• #7   1. aug 2014 Haha ja lige præcis smiley
    Tager det slet ikke som en fornærmelse, for det er sådan det er smiley

Der skal bare være fuld smørelse og ding ding på drengen den dag.. Får aldrig lov til det igen smiley

Man skal jo gøre det som man føler for smiley

• #8   1. aug 2014 Præcis, og det er det jeg mener, bryllupper er jo virkelig der hvor man kan vise hvem man er, og du lever jo så din indre prinsesse ud. Hvor jeg er typen der nærmest får eksem, ved tanken om en fin og elegant prinssesse fest, for det er slet ikke mig. MEN derfor kan jeg sagtens hygge mig som gæst til sådan en fest, mit eget bryllup skal bare ikke være det.

Det har faktisk givet lidt problemer, fordi min svigermor har en helt anden stil og mening om hvordan et bryllup er, hun mener netop det skal ligne en million og være fint, hvor det vil mig og min kæreste slet ikke, og min mor er på samme måde som mig smiley Dog plejer det dog at gå fint, selvom svigermor er meget indover ( vores eget valg) , men den anden dag gik det faktisk galt, og svigermor fik pludselig et mega flip, og sagde jeg var ved at lave vores bryllup til en børnefødselsdag, jeg blev så ked af det, sur og paf, og jeg sagde jeg ville lægge røret på, og det gjorde jeg så. For ville ikke sige noget jeg kom til at fortryde.

Nu er vi så blevet gode venner igen, jeg skrev en sms dagen efter, og forklarede hvorfor jeg lagde på, og hvor ked af det hun gjorde mig. Hun lavede nemlig ikke andet end at skælde mig ud fra start til slut, og tale vores bryllup og ideer ned. Hun har ALDRIG behandlet mig sådan før, og tror hun er stresset fordi de har en masse ting at se til pt, men det skal stadig bare ikke gå udover mig.

• #9   1. aug 2014 Ej det lyder godt nok også lidt kostet smiley
    Jeg var nok gået helt amok, så flot reageret! smiley

Her blander svigerne sig gudskelov ikke.. De har faktisk slet ikke spurgt ind til det..

• #10   1. aug 2014 Mit problem er at jeg bliver total paf, når jeg bliver talt grimt til, eller oplever et eller andet uventet, jeg fryser simpelthen. Så jeg fik intet sagt, men samtidig kunne jeg også mærke at fortsatte hun, så ville jeg komme til at sige ting jeg ville fortryde.

Det satte mig også tilbage i min "gamle rolle",min mor talte jo altid ned til mig i mange år, og alt jeg gjorde var forkert. Det er heldigvis ændret, og har fået et fint forhold til min mor, og har haft det de sidste par år. Og min svigermor VED jo det med min mor, og har fordømt det, så gjorde det også bare ekstra ondt, at hun nu gjorde det samme.

Mine svigerforældre, og mine forældre hjælper os en del i forbindelse med brylluppet, især min svigermor og mor ( min far og stedfar er mest på selve dagen) . Vi har f.eks ikke bil, så mine svigerforældre hjælper med at få hentet ting, køre mig til syerske osv. Og det er også HELT okay at komme med forslag og sige sin mening, MEN jeg gider bare ikke tales ned til, og at min fest skal svines til. For vi har jo netop valgt de ting som VI ønsker og vil, for det er altså vores bryllup.

Normalt ville jeg nok have været fornærmet i et stykke tid, og have krævet en undskyldning. Min gider ikke ballade op til brylluppet, og vil jo generelt bare slet ikke være uvenner, for normalt er min svigermor fantastisk.

• #11   1. aug 2014 Forstår faktisk godt din skuffelse og irritation.. Det er da også noget mærkeligt noget at skulle tiltale og omtale andre folk på den måde..

Men super fedt at i normalt har er rigtig godt forhold og får meget hjælp! Det kan man aldrig få for meget af smiley

• #12   1. aug 2014 Nej for pokker, vi ville ikke kunne klare det her bryllup uden den hjælp, jo så ville vi skulle bruge penge på at leje en bil . Vi bor nemlig i en lille bitte by mellem Århus og Horsens, og det er altså bare ikke alt der kan købes online, eller som kan betale sig.

Så er så lykkelig for at vores familier hjælper os så meget. Min mor og stedfar køber også drikkevarer i tyskland for os, ja og de betaler dem også. Så det er rigtig lækkert. Svigerforældrene har betalt vores ringe, og min far betaler brudebuket, blomster til kirken og brystbuketter. Så det klager vi bestemt heller ikke over, det er så også en del af vores gave, men det er helt fint smiley

• #14   17. aug 2014 Fandt dem på eBay og er faktisk ret imponeret over kvaliteten og de smitter ikke af.. Probs er bare at ørerringene er siiiiiiindssygt tunge smiley så jeg et lidt i tvivl

• #15   17. aug 2014 Min halskæde er gået i stykker.. Den har ligget i æsken og er knækket.. Dælme træls, når jeg ikke har bonen.. Må prøve at gå ind med den alligevel.. Uanset skal jeg jo have en ny.. smiley

• #16   17. aug 2014 Ej hvor er det øv! Hvordan pokker kan det lige lade sig gøre? smiley

• #17   17. aug 2014 Aner det ikke.. Men det er heldigvis bare en billig en fra Glitter til 90 kr.. Men alligevel skide træls.. Havde ellers overvejet at bestille perler fra eBay, men tænkte meget på kvalitet, farve og længde..

• #18   17. aug 2014 Øv hvor træls at den er gået i stykker Tine smiley

• #19   17. aug 2014 Ja, jeg kan jo ikke nå at bestille noget hjem nu ihvertfald.. Må et smut i centeret og finde noget..

• #20   17. aug 2014 Det er da pisse irriterende.. smiley
    Håber du når at finde noget!

Kommentér på:
Brudesmykker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce