1.020 visninger
|
Oprettet:
Brudesmykker {{forumTopicSubject}}
Hvad har i af planer med smykker til den store dag?
Jeg har lige bestilt det her sæt hjem og er virkelig spændt på at se det sammen med min kjole!
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.421
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Men jeg ente med at finde et fint armbånd, og en fin halskæde med vedhæng. Øreringene låner jeg af min mor, da det er fra hendes egen "samling"
Jeg har valgt simple øreringe, og en simpel halskæde, og så er armbåndet vildere end noget jeg normalt ville gå med. Jeg er ikke til store smykker, og er ikke til blingbling , og samtidig syntes jeg at det let bliver for konet, hvis man nu har perlekæde og perlearmbånd på, altså hvor det hele er ren perle. Så jeg fandt et fint kompromis
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Øj Rikke det er pænt og simpelt! Meget meget fint!
aug 2013
Jeg er typen der nærmest aldrig går med smykker ,selvom jeg har ret så mange, da min mor jo har arbejdet med smykker i mange år. Og bruger heller ikke make-up til dagligt. Så jeg kommer let til at føle mig for pyntet, og skulle jo gerne føle at jeg er mig selv, bare i en lidt finere/pænere udgave
Det er jo noget af det, som jeg syntes er det fede ved et bryllup, at man virkelig kan udstråle hvem man er som person, både med tøjet, men også med festen. Vores fest bliver jo også afslappet, og med lidt sjove/skæve valg, da vi ikke er til det fine og elegante , som mange andre jo netop vælger til deres bryllup
maj 2011
aug 2013
maj 2011
Tager det slet ikke som en fornærmelse, for det er sådan det er
Der skal bare være fuld smørelse og ding ding på drengen den dag.. Får aldrig lov til det igen
Man skal jo gøre det som man føler for
aug 2013
Det har faktisk givet lidt problemer, fordi min svigermor har en helt anden stil og mening om hvordan et bryllup er, hun mener netop det skal ligne en million og være fint, hvor det vil mig og min kæreste slet ikke, og min mor er på samme måde som mig Dog plejer det dog at gå fint, selvom svigermor er meget indover ( vores eget valg) , men den anden dag gik det faktisk galt, og svigermor fik pludselig et mega flip, og sagde jeg var ved at lave vores bryllup til en børnefødselsdag, jeg blev så ked af det, sur og paf, og jeg sagde jeg ville lægge røret på, og det gjorde jeg så. For ville ikke sige noget jeg kom til at fortryde.
Nu er vi så blevet gode venner igen, jeg skrev en sms dagen efter, og forklarede hvorfor jeg lagde på, og hvor ked af det hun gjorde mig. Hun lavede nemlig ikke andet end at skælde mig ud fra start til slut, og tale vores bryllup og ideer ned. Hun har ALDRIG behandlet mig sådan før, og tror hun er stresset fordi de har en masse ting at se til pt, men det skal stadig bare ikke gå udover mig.
maj 2011
Jeg var nok gået helt amok, så flot reageret!
Her blander svigerne sig gudskelov ikke.. De har faktisk slet ikke spurgt ind til det..
aug 2013
Det satte mig også tilbage i min "gamle rolle",min mor talte jo altid ned til mig i mange år, og alt jeg gjorde var forkert. Det er heldigvis ændret, og har fået et fint forhold til min mor, og har haft det de sidste par år. Og min svigermor VED jo det med min mor, og har fordømt det, så gjorde det også bare ekstra ondt, at hun nu gjorde det samme.
Mine svigerforældre, og mine forældre hjælper os en del i forbindelse med brylluppet, især min svigermor og mor ( min far og stedfar er mest på selve dagen) . Vi har f.eks ikke bil, så mine svigerforældre hjælper med at få hentet ting, køre mig til syerske osv. Og det er også HELT okay at komme med forslag og sige sin mening, MEN jeg gider bare ikke tales ned til, og at min fest skal svines til. For vi har jo netop valgt de ting som VI ønsker og vil, for det er altså vores bryllup.
Normalt ville jeg nok have været fornærmet i et stykke tid, og have krævet en undskyldning. Min gider ikke ballade op til brylluppet, og vil jo generelt bare slet ikke være uvenner, for normalt er min svigermor fantastisk.
maj 2011
Men super fedt at i normalt har er rigtig godt forhold og får meget hjælp! Det kan man aldrig få for meget af
aug 2013
Så er så lykkelig for at vores familier hjælper os så meget. Min mor og stedfar køber også drikkevarer i tyskland for os, ja og de betaler dem også. Så det er rigtig lækkert. Svigerforældrene har betalt vores ringe, og min far betaler brudebuket, blomster til kirken og brystbuketter. Så det klager vi bestemt heller ikke over, det er så også en del af vores gave, men det er helt fint
maj 2011
apr 2012
maj 2011
apr 2012
aug 2013
apr 2012
maj 2011
Håber du når at finde noget!
Brudesmykker
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside