Nail art

Nail art

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Nyt lak ;o) Nyt lak ;o)

Så kunne jeg ikke trække den længere smiley knokler pt. i haven med fliser, så har ikke haft tid, men nu trængte det efter 14 dage siden sidst smiley så har fået lagt nyt, fandt inspiration på dette film klip:

http://www.youtube.com/watch?v=tZhTf2CdlGA

Brugte: Selvfølgelig først Maybelline hvilket jeg næsten altid gør som det første... 2 lag Gosh 540 Ocean, pynt med en guld fra 10'eren smiley og en Gosh 612 Galaxy, derefter 2 dryp sort i vand, der blev sprøjtet på med sprit så det lavede mønster, sluttede af med Sally Hansen top coat.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt lak ;o)
  • #1   5. jun 2014 Ej hvor er de flotte smiley

• #2   5. jun 2014 Super flotte!

• #3   5. jun 2014 Hammer flotte...

• #4   5. jun 2014 Mange tak smiley jeg er også okay tilfreds med det når det var første gang jeg prøvede det nummer med spritten smiley må engang få testet om det skulle blive bedre med 3 dryp sort (brugte den til 20,- fra Føtex - Bilka), for "tegnede" mere på dem bagefter med min lille træpind.

• #5   6. jun 2014 wauw!!

• #6   6. jun 2014 smiley der er så mange fede, har en jeg godt engang kunne tænke mig at forsøge at lave, om det bliver i de farver er ikke sikkert, men ideen er god, ser godt ud synes jeg smiley når jeg maler skal jeg støtte den hånd jeg har penslen i, ellers ryster jeg for meget, så har svært ved det når det er på mig selv smiley

http://www.youtube.com/watch?v=VUowQjpFRg0

• #7   16. jun 2014 Oh gosh, alt for svært til mig smiley men flotte er de!

• #8   17. jun 2014 Takker Ashley smiley Har I været af sted, og gik du så amok? smiley

• #9   21. jun 2014 Billede fra i formiddag smiley

Gosg 540 Ocean, billig hvid, vådt i vådt, dott med lidt mellemrum, zigzag oppe fra og ned af neglen med den spidse ende af træpinden, en rhineston på hver negl (større på tommel), brugte SH 110 som afslutning.

profilbillede
  • #11   21. jun 2014 Den jeg lige har lavet vil jeg godt mene man kan på kortere negle smiley man nøjes jo bare med f.eks. 2 dott ned langs siden i stedet for de 4 jeg har brugt smiley

• #12   22. jun 2014 Ved ikke helt hvad du mener smiley jeg har virkelig ikke tid til andet end at læse op til fysikeksamen på onsdag - lidt noget lort for har årsprøve i morgen :b men sommerferien burde blive spændende for mine negle hvis jeg ellers kan løsrive mig lidt fra bogskrivningen smiley
    Fik dog lagt en neglelak fra Essie som var på udsalg til en 50'er i super Best - den minder mig lidt om en sodavandsis og har en lille smule glimmer smiley

profilbillede
  • #13   22. jun 2014 Ashley, huskede nok forkert at det var i juni I skulle af sted smiley
    Nice! den ser så frisk ud smiley

• #14   23. jun 2014 Nej :b i slut-juli ^^
    Men har fødselsdag i morgen, skal til årsprøve i dag (om en time) og til eksamen i overmorgen >_<

• #15   23. jun 2014 Ah smiley
    Tillykke med i morgen, håber det bliver en rigtig god dag! smiley

• #16   30. jun 2014 Sidste nye smiley

essie "for the twill of it" (272), billig hvid til dott, billig gennemsigtig som top coat.

profilbillede
  • #17   30. jun 2014 Åh Gud, Aino, de er super flotte smiley bliver helt misundelig /: jeg har egentlig tid til at lave negle nu, men flækkede min højre tommelfinger helt ned til hvor det gjorde ondt, da den hang fast i mine bukser smiley den venstre er flækket samme sted men er ikke røget af endnu... Det er for langt nede til at jeg sådan rigtig kan gøre noget ved det og det er for stort til at reparere /:
    Ville ellers gerne igang med neglene inden jeg skal begynde at skrive på min nye bog i morgen /:

• #18   30. jun 2014 Ashley, argh skod smiley

• #19   8. jul 2014 Har lavet ala den i #6, men med neglelak og ikke acryl maling smiley

Først SH 110, brugte ellers 610 - 560 og en lysegul der hedder "Go Bananas"... en billig hvid, essie glimmer som hedder "Ignite the night" tror jeg der står, kan ikke se det ordentligt smiley blomsterne er lavet med dotting tool, sluttede af med 110.

Man skal huske at putte hvid under en lys gul hehe det gjorde jeg ikke smiley så måtte ha 3 lag på...

profilbillede
  • #20   17. jul 2014 Sidste nye.... gav dem hele turen, så jeg fik de gamle skader væk smiley har dog fået et par små nye da jeg klippede hæk, mangler stadigvæk toppen ned imod naboen, så tænkte det nok var smart at få neglene lidt kortere smiley

Billig kobber farve, billig hvid til dott, SH "Gilded Lily" i midten og en top coat.

profilbillede
  • #22   17. jul 2014 Kan godt lide at lave vådt i vådt, mangler bare ideer smiley

Jeg ligger først gennemsigtig neglelak - tørre...
    Så et med farve - tørre...
    Så et med farve igen hvor jeg samtidig har lagt lidt hvid neglelak klar til at lave dott på den med farve lige efter den er lagt (vådt i vådt), når der er f.eks. 4 dott på hver side og et i midten (skal gå en smule tjept) så tager jeg min træ pind og laver zig zag oppefra og ned af neglen, starter ude ved huden og tager spidsen af træpinden igennem midten af et dott, den anden vej imellem dott, igen igennem midten af det næste dott osv. i den anden side starter jeg også ved huden, så det er "spejlvendt", den i midten tager jeg oppefra og igennem midten af det dott, også videre til næste negl smiley når det er tørt slutter jeg af med top coat.

Prøv hvor du kun gør det i den ene side af neglen, så du får føling med det, så kan du prøve begge sider evt også med midt næste gang smiley Håber det var forståeligt smiley

• #23   17. jul 2014 Oh forresten prøv lige at se den her, Nøj det er flot! men argh *Griner* det sviner bare så meget smiley

http://www.youtube.com/watch?v=bELHAO8XdVs&list=PLY28sm_5aJA7RswKEgWLddgc_aJCxQfdQ

• #25   17. jul 2014 Tager hurtigt 4-5 timer når der er rigtig mange lag smiley den der top coat hun bruger skulle vist få det til at tørre hurtigere, synes den ser ret lækker ud, kan være man engang skulle forsøge om man kunne få fat i den.

Jeg har gerne det yderste af min finger liggende på kanten af bordet når jeg putter neglelak på neglen - laver mønstre smiley

• #27   17. jul 2014 Tutte, ja så skal man nok være endnu hurtigere smiley jeg har en fra aldi, er de gode? Biocura hedder den... er det bare ensfarvet man vil ha, så er det jo godt nok det tørre hurtigt smiley

• #29   18. jul 2014 Tutte, de vil så godt kunne bruges hvis man lægger underlak, 2 gange med farve (for at være dækkende) også slutter af med en masse dott i forskellige størrelser i f.eks. forskellige farver også selvfølgelig top coat smiley ala den jeg har haft lavet, der tørre hvert lag jo før man laver dott.

profilbillede
  • #30   18. jul 2014 Du er så sej til det med lak Aino... smiley

• #31   18. jul 2014 Tak Line, jeg er dog ved at være løbet tør for ideer, vil gerne det ikke skal være alt for besværligt, men alligevel lige ha det jeg kan lide, så det er ikke så nemt smiley slet ikke når jeg falder for sådan ting som i #23 smiley

• #32   18. jul 2014 Så må du i gang med airbrush.. smiley
    Jeg gad helt vildt godt at se hvad du kunne udrette med akryl eller gele...

Jeg gad godt at jeg bare kunne give mine negle et lag lak.. Men de er så tynde og bløde at lakken flækker første gang jeg rammer imod noget.. -.-'

• #33   18. jul 2014 Hahaha har sådan en, men har endnu ikke haft tid til at prøve den smiley
    Uha har jeg slet ikke forstand på.

Også hvis du giver 4 lag? på Sally Hansen Salon manicure står der "creates a network to reinforce weak nails so they ar more resistant to breaking" måske det var noget at bruge? dog er det ikke en jeg vil bruge som top coat med mindre det er ensfarvet hvad jeg har på, har nemlig oplevet den "tage" farverne på f.eks. en blomst med ned af neglen....

• #35   18. jul 2014 Aino..

Jeg har ikke prøvet sally hansens..
    Men nu har jeg også akryl halløj liggende for flere 1000 kr efterhånden... Må hellere bruge det smiley

• #36   19. jul 2014 Line, bliver spændende at se smiley

• #37   29. jul 2014 Sidste nye der blev lagt for flere dage siden smiley

3 forskellige neglelakker fra Brugsen til 25,- stk. (City Color), sort krakeler neglelak fra OPI, kom til at lægge noget tykt lag af den sorte på lillefingeren og langfingeren, ser bedst ud når man kun lægger et tyndt lag.

profilbillede
  • #38   29. jul 2014 De er fede Aino smiley jeg er i USA nu - uden neglelak; svigermor giver en manicure, men skal lige finde ud af hvornår smiley

• #40   30. jul 2014 Ashley Nice! håber I har en rigtig fed ferie! smiley
    haha ja hvorfor tage med når man kan shoppe nyt smiley

Tutte, det er der også, derfor den "hurtige" løsning uden pynt sidst smiley

• #41   31. jul 2014 I skal da lige se dem her smiley

profilbillede
  • #43   31. jul 2014 Tutte

de er sat fast med neglelim så det er ikke så svært. de kan godt lirkes af, men normalt vil jeg bare file dem væk fordi det er bille rhinestones.

Kommentér på:
Nyt lak ;o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce