{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Iben B
Iben B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Mangel på BARF {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg var så uheldig at overvurdere mængde af BARF i fryseren, hvilket resulterer i at jeg ikke har noget til i dag.
Hvis I løber tør eller af en eller anden grund ikke lige har adgang til indkøbt BARF, giver I så et alternativ og hvis ja, hvad?

Jeg talte med slagteren og fik noget okseklump, det er naturligvis lidt dyrt, men det er da råt kød.

Hvad gør I/ville I gøre?

Hilsen Iben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangel på BARF
  • Iben B
    Iben B Tilmeldt:
    apr 2014

#2   29. maj 2014 Tak. Giver du det så bare med ben og hele skidtet? Jeg er lige startet på BARF så har ikke prøvet at give mine hunde ben endnu.

• Iben B
    Iben B Tilmeldt:
    apr 2014

#6   29. maj 2014 Tusind tak Pia. Skal jeg forstå det sådan at du slet ikke køber hos forhandler?
    Giver du dem så kun kød eller også noget grønt?

• #9   29. maj 2014 Gør som de andre, går i en discount butik og finder noget billigt, tit kyllingelår, eller andre kyllingestykker med skrog, finder også ofte pakker med oksekød i tern der er sat ned grundet tæt på sidste salgsdag...
    Og ja alt kylling/fjerkræ gives med kød og ben .. de elsker det.

Køber både der og noget hos BARF forhandler.

Af og til giver jeg en dåse tun i vand (ved godt man skal passe på med salt, men i mangle af andet kan det bruges..

• #10   30. maj 2014 @Pia, Hvorfor giver du ikke tilskud? Lyder ikke til du kommer hele byttedyret rundt

• #13   31. maj 2014 sådan at forstå smiley

Vi giver vores 3 gange om ugen, ellers er det kun kød uden noget.

Barf Cmplex - Urte og mineralblanding (Kragborg) Fiskeolie - L-Carnitine ren.

Vores store har fået uden tilskud i mange år, men da vi fik hvalpene gav vi ose hende disse tilskud i, om det er øjet der snyder vides ikke, men vi mener at kunne se en forskel i hendes stutur osv, nogen siger indbildning vi mener det fakta.

• #15   31. maj 2014 Glæde, livlighed. Energy og fedmen er aftaget markant.

• Iben B
    Iben B Tilmeldt:
    apr 2014

#16   31. maj 2014 Okay undskyld jeg spørger dumt, men hvis jeg skal give mine hunde alt fra dyrene, hvad er det så? Jeg vil jo gerne sørge for de får alt hvad de skal bruge. Jeg er bange for de mangler noget uden jeg er klar over det.

• Iben B
    Iben B Tilmeldt:
    apr 2014

#20   1. jun 2014 Tusind tak! smiley

• #21   1. jun 2014 Evt, Find en fiskehandler og lav en aftale med ham/hende vis muligt om fiske "affald" Vi får f.eks rigtige gode fiskehoveder.

• #22   5. jun 2014 Lad nu være med at støtte ultra billigt kylling, svin etc de dyr har der jo ikke godt, vælger man ikke ordentlig kvalitet, kan man ligesågodt fodre med tørkost.

Men det er jo op til en selv

• #25   6. jun 2014 Jeg skriver jo også at det er op til en selv.

Hvis man gerne vil fodre og selv spise dyr der kommer fra kummerlige forhold så gør man jo bare det.

Kommentér på:
Mangel på BARF

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce