storebros kæreste {{forumTopicSubject}}
hej
jeg ved godt man ikke må blande sig i forhold
men min storebror på 18 år
har lige fået en ny kæreste eller de har været sammen i 2 måneder men vores 2 ældste hunde på 5 år og 11 år
gider hende ikke og gnuer af hende når hun aer dem eller hun kysser min storebror når de er der. jeg har selv været oppe at skændes med hende da hunde var der og hun tog også fat i mig hvor hundene begyndte at knurre men de gjorde det også inde jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for min storebror har sagt at hun ikke må gøre det igen og at hvis hun gjorde mig noget ville han ikke være sammen med hende vi er så også blevet gode venner men jeg eller min storebror kan ikke give hende en krammer eller noget uden de gør eller knurre hvordan kan vi lære hundene at hun ikke er dum tarvelig og ikke gør os noget får vores 2 små hunde elsker alle folk og hilser glad på hende
håber i kan hjælpe
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Kun overgået af når et fremmed menneske giver hunden et knus.
Så hundene reagerer ret normalt.
At det så er uhensigtsmæssigt er selvf. en anden sag (at de knurrer når hun tager fat i dig er i mine øjne ikke uønsket adfærd, her vil mange dog nok være uenige).
Når det så er sagt, så er vejen frem, hvis man skal forbedre forholdet mellem hund og menneske, at mennesket som hunden skal kunne lide, laver tillidsøvelser med hunden.
Mennesket skal stå for alt det sjove. Give godbidder, lege og alt det hunden godt kan lide, og IKKE stå for noget som helst der kan give konflikt, alt det trælse såsom at "skælde ud" og lign.
Og ja, man må ikke blande sig i forhold. Men man skal IKKE finde sig i hvad som helst. Min brors kæreste er den mest GRR person i verdenen. Ingen i min familie kan fordrage hende da hun behandler min bror virkelig dårligt.
Meen hvis vi vil se ham, må vi jo finde os i hende, så længe han er sammen med hende.
Hun har dog TOTALT forbud mod at komme i mit hjem hvis Kia er her. Min brors kæreste havde været i mit hus små 2 minutter, første og eneste gang hun var her, da hun tager fat i Kias nakke og prøver at ligge hende ned/få hende til at underkaste sig. Jeg blev såå rasende. Sådan behandler INGEN min hund, plus Kia havde intet gjort overhovedet.
Kia vil reagere på mine følelser fremover så det vil ikke være godt for hverken Kia eller min brors kæreste at være i samme rum fremover ... Men det er nok en ret atypisk situation.
Jeg er glad for at du og din brors kæreste er blevet venner. Men der skal nok en del træning til for at dine hunde stoler på hende. De glemmer ikke hvis du har været bange eller nervøs ved hende. Og du er sikkert den "svageste" i flokken i deres øjne så de vil være ekstra beskyttende over for dig ...
Jeg håber I finder ud af noget så hundene ikke ender med at bide hende.
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6
og syndes det din brors kæreste gjorde er ikke i orden og kan godt forstår det du gjorde/har gjort
men jeg vil meget gerne prøve det du siger da jeg ikke vil være uvenner med min bror er enlig ligeglad om jeg er uvenner med min brors kæreste.
men for 10 min siden sagde hun at hun ville gøre alt for at vi blev uvenner så er sådan lidt i dilemma men selvfølgelig vil jeg prøve det med hundene
og ved godt det ikke indgår hunde men
jeg kan virkelig ikke fordrage hende har virkelig lyst til at stik hende en flad men hun er 17 og jeg er 12 hvordan kan man sige til hende at hun skal lade mig være da jeg ikke vil såre min bror så jeg tør ikke rigtig sige det til ham.
har du måske nogle råd til mig
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
mar 2014
han sagde at han godt kunne forstår at jeg ikke kunne sammen med hende det kunne han nemelig ikke og derfor var de ikke kærester mere
mar 2014
han sagde at han godt kunne forstår at jeg ikke kunne sammen med hende det kunne han nemelig ikke og derfor var de ikke kærester mere
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
mar 2014
storebros kæreste
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside