{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise. {{forumTopicSubject}}

Jeg fodrer som jeg plejer. Hendes mad er fordelt 150 g i små poser alle de små poser har jeg tilføjet lille smugle lever (det er så det nye)
Og hun rører det ikke.
Ja hun er er stædig spidshund. Men det har stået på i to dage?
Skal jeg blive stædig, og blive ved med at tilbyde hende det?
(selvf. frisk hver dag)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke spise.
  • #1   14. nov 2013 Tænker at hun altid har spist med velbehag. Men nu rører hun det ikke. Engang ben!!!
    Nu har jeg givet hende et par dag-kyllinger. Dem slikket hun på og er gået væk fra dem. smiley De pljer ellers bare at være det bedste!!!!

• #2   14. nov 2013 er hun omkring løbetid?

• #3   14. nov 2013 Ja hun er i højløb nu.
    Har også tænkt om det er derfor.

• #4   14. nov 2013 Det kan det sagtens være, lad hende være sær og tilbyd hende mad og fortvivl ikke hvis hun ikke vil have det nogle dage, drikker hun?

• #5   14. nov 2013 Jeg tilbyder hende morgen og hvis hun ikke spiser inden for en halv times tid, stiller jeg det i køleskabet og tilbyder senere.
    Ja hun drikker fint.

Hvornår skal jeg blive bekymret?

• #6   14. nov 2013 Virker virkelig som om hun ingen apetit har. Og idag da jeg lavet salat tigget hun peberfrugt, da jeg gav hende, ville kun ikke spise det. Det plejer også at være yndlings.
    Hun er ellers frisk nok..

• #7   14. nov 2013 Det kan jo ikke være pga. leveren, så havde hun spist andet når det blev tilbudt tænker jeg..
    er hun ellers frisk nok, drikker, ikke har feber, savler, virker forkvalmet og andre tegn på at være syg, og ikke i forvejen er supertynd, så havde jeg givet det et par dage. Er du meget bekymret her op til weekenden, så giv dyrlægen et ring i morgen og spørg om deres mening. Det er trods alt dig der kender hende bedst smiley

• #8   14. nov 2013 Det plejer ikke være sådan op til løbetider.
    Men det kan godt være de blive mere påvirket nogle løbetider, mere end andre?

• #9   14. nov 2013 Det kan vel godt svinge, må tilstå at jeg ikke har haft en fertil tæve i mere end 4 år (er vist rekorden) før de er blevet steriliseret, Jeg synes de alle har været mere eller indre skøre i forbindelse med løbetider smiley Citta som jeg har nu, er lige blevet steriliseret, hun bliver 4 lige om lidt. hun blev blot stille under løbetiden, og er den tæve der har været mest stabil.

jeg synes du skal give dyrlægen et kald i morgen, du lyder ikke til at være tryg ved situationen, og fornemmer du at noget er galt, så bør du gøre noget inden weekenden.

• #10   14. nov 2013 har du testet appetitten med andet lækkert, leverpostej eller noget der plejer at være himmelsk for hunde?

• #11   14. nov 2013 Ja leverpostej vil hun selvf. gerne have.
    Ja jeg ringer til dem imorgen for at høre.
    Hun har også været (i sidste uge) i behandling med pencilin for kennelhoste. Og det kastet hun op af, pludselig efter 5 dage behandling, men dyrlægen siger at hun ikke har det mere, så jeg ikke skal give hende medicinen når hun kaster op af det.
    Men den ene gang fik hun en pille og spiste sin mad efter kastet hun op. Måske er det derfor hun ikke vil spise det, fordi hun kaster op af det?

• #12   14. nov 2013 Altså det var ikke maden hun kastet op af men pillen, men hun spiste lige inden hun kastet op.
    På det tidspunkt vidste jeg ikke at hun ikke kunne have den pille.
    Det er noget sært noget. og jeg ringer til dyrlægen imorgen.
    Krydser fingre for at hun er påvirket af løbetid og at der er ikke noget alvorligt.

• #13   14. nov 2013 Jeg tror nu ikke det er pga. pillen og efterfølgende opkast, at hun ikke vil spise nu.
    ring i morgen og få det hele med når du rådfører dig med ham/hende.
    Jeg tror nu blot det er hormonerne der driller, men igen, det er svært at vurdere ud fra det skrevne, og det er dig der kender hende bedst smiley
    håber hun bliver sig selv hurtigt igen smiley

Kommentér på:
Vil ikke spise.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce