{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykling
  • #1   23. okt 2013 Hvis han er 2 år gammel går du bare igang smiley
    Det er ikke til at sige hvor langt han kan holde til, det ved du bedst selv. Jeg vil råde dig til at få tjekket hofter og albuer inden du cykler med ham, da det er hårdt for leddene at cykle :-).

• #3   23. okt 2013 Jeg ville også bare gå i gang smiley
    Men jeg ville kun cykle med hunden i trav - også lige vænne hunden lidt til cyklen smiley

• #4   24. okt 2013 Du skal starte stille og roligt op, som du ville gøre det selv.
    Hunden skal vende sig til cyklen, og skal langsomt have bygget sit niveau op.
    Husk at hunden kun må købe i trav, da det belaster mindst muligt, og det er den naturlige gang for en schæferhund.

Udover det, så husk, at fordi du tager hunden med ud på en god cykeltur, vil den ikke nødvendigvis blive træt af det, men opbygge en bedre og bedre kondi, som vil gøre, at den også vil kræve mere og mere motion.

• #5   26. okt 2013 Jeg cykler også selv med min schæfer tæve på 6 år og hun kan cykle cirka 3 km hvis ikke mere smiley

• #6   28. okt 2013 Mht til længden på cylkelturen - hvis du stiller til en udholdensprøve skal din hund kunne "cykle" 20 km - med 2 eller 3 pauser smiley
    Men du skal nok ikke lige starte op med sådan en længden.
    Min pointe er bare, at du sagtens kan træne din hund op til at cykle mere end 1-2 km.
    Jeg ville som Monica skriver få tjekket AD og HD først.
    Jeg ville også prioritere hjernearbejde før motiontræning - selvfølgelig med en balancegang, hvor der er plads til begge dele smiley

Kommentér på:
cykling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce