{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

kræsen hund hjælp!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har barfet taco 3 uger nu.
Startet op som jeg skulle med kallun osv. så fik han kylling mix og fuldfoder med både ben brusk kylling og oksekød.
han nægter at spise andet ben end kyllinge halse. ja det vil sige har de fået så klam en lugt at jeg er ved at smide dem ud vil han gerne æde det. det skete både med kyllinge lår/skrog og kalkun hals.
han får jo ben i mixne men er det nok vil prøve at servere lamme sider for ham i dag. i går gloede han bare åndsvagt da jeg serveret fiske mix for ham.
han får lakse olie ærter æbler spinat og grønkål og hvad der ellers lige er af grønt. han får kallun en gang om ugen ca. plus det er i de mix jeg har til ham

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kræsen hund hjælp!!!!
  • #1   27. sep 2013 Prøv dig frem med ben - det kan være det pludselig dukker noget op han gerne vil have. Mine hunde gider f. eks. ikke at æde for store ben...

Nogle gange hjælper det også at skifte forhandler.. sådan er det bare.
    Men ind til videre skal du ikke være nervøs, bare han spiser mix blandinger, men bliv ved at prøve.

• #4   27. sep 2013 Das Tierhotel smiley

• Sanne A
    Sanne A Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
    #6   27. sep 2013 Min hanhund er også ekstremt selektiv i hvilke ben han spiser. Dog blev det efter ½ års tid på råt bedre, men han spiser stadig kun det han selv synes er OK og kun i den mængde han selv synes er passende smiley Jeg var enormt fustreret i starten, men jeg fandt ud af at det der gled bedst ned var mundrette stykker med kød omkring (jeg har en stor hund) : kyllingehalse, kyllingerygstykker, små koteletter med ben, andehalse, kalkunhalse i skiver, osso buco og lammeribben én ad gangen.
    Efterhånden kan kalkunhalse og kylligeskrog serveres hele og ribben på rad og række (og fra alle dyr) tygger han også gladeligt nu smiley

Som andre også nævner, har min hund også været utilfreds med kvaliteten på det kød jeg startede op med fra forhandler (tror at det var RHM). Han spiste i starten fx først hakket eller smuldret kød efter et par dages faste (hakkekød fra supermarkedet gled dog ned i samme øjeblik det blev serveret) samt kallun osv rørte han heller ikke fra forhandler.
    I dag køber jeg det meste fra das-tierhotel.de og udover kanin/hare, okse-/hestehaler og store ben spiser han alt derfra...

PS. Godt at min tæve er altædende, så alt det der ikke var godt nok til Hr. Kræsen, spiste hun med glæde. Men hun har også en mave, som aldrig giver bøvl og især hestehaler er hun helt vild med.

• #7   27. sep 2013 Kaoz vil ikke spise hakkede og smattede produkter, så det var kun ganske lidt jeg kunne købe ved forhandlere i sin tid.

Kaoz har noget med konsistenser, det skal være fast, kunne tygges og gøre lidt modstand.. På nær rå lever, og pandekager smiley

• #12   29. sep 2013 griner var lige på Sjælland i weekend uden computer. han vil gerne lidt lam men det er så ulækkeret det skal lugte rigtig klamt før han vil æde det. kallun der syntes jeg det fra Bonnies er mere lækkert. bare han får hvad han skal have.

hvad gør i med grønt???

• #13   30. sep 2013 Mine spiser ikke grønt smiley - og det har mine hunde aldrig gjort, og det bekymrer mig ikke.
    Jeg giver dagligt tilskud af Hokamix 30 samt fiskeolie og det fungerer rigtig fint.
    smiley

• #15   30. sep 2013 er der nogle af jer der bruger el mara med tang?

Kommentér på:
kræsen hund hjælp!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce