862 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Læs!!"
Læs venligst
Jeg sætter dette på for en der ikke er medlem af hundegalleriet. Navn etc. Kan opgives ved privat besked. Jeg har personligt ikke selv noget med dette at gøre, men hjælper med at få informationen vid...
Jeg sætter dette på for en der ikke er medlem af hundegalleriet. Navn etc. Kan opgives ved privat besked. Jeg har personligt ikke selv noget med dette at gøre, men hjælper med at få informationen vid...
Skrevet af: ...*..Hellemor..*... . - 21. jan 2016
læs!!!!!!!
læste denne annonce inde på kattegalleriet hved godt det ikke har med hunde og gøre men det kunne være der var nogle med et kattehjerte her inde: Ann.nr: 25043 Privat Dyreart: Race: Alde...
læste denne annonce inde på kattegalleriet hved godt det ikke har med hunde og gøre men det kunne være der var nogle med et kattehjerte her inde: Ann.nr: 25043 Privat Dyreart: Race: Alde...
Skrevet af: * Lola * - 19. aug 2005
Læs
lige beskrivelsen af den FlatCoatet før I stemmer den ind! Jeg har afvist på den baggrund!
lige beskrivelsen af den FlatCoatet før I stemmer den ind! Jeg har afvist på den baggrund!
Skrevet af: Fætter Karin . - 22. nov 2004
Spar penge på din forsikring
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Haha, jaaaa det ser vi jo så tydeligt på udstillingerne eller....
jun 2011
Følger: 26 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 491
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Også er det jo lidt et problem i den her sammenhæng at der ikke må stilles spørgsmålstegn ved en dommers bedømmelser...
jun 2011
jun 2011
http://www.nrk.no/norge/_-hunder-lider-for-utseendet-1.11306844
Læs!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside