{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Zylkene {{forumTopicSubject}}

Hej If'er ejere.

Jeg er desværre i den situation at Malou aldrig rigtig har lært at være alene hjemme, har forsøgt alt slags træning. Pt. bor jeg hos mine forældre så der er altid nogen hjemme. Jeg står og snart skal flytte og hvis jeg skal have nogen forhåbning om at få hende med har jeg tænkt på at prøve Zylkene og vil endelig bare gerne hører om der er nogen som har prøvet det?

Hilsen
Sanne og Malou


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zylkene
  • #1   13. aug 2013 Hej Sanne

    Det virkede for min gamle hanhund - da han blev gammel, stressede han tit hurtigt op. Så vi prøvede Zylkene, og han blev mærkbart bedre tilpas og roligere.

    Har faktisk en rest stående og vist også et uåbnet glas, som du gerne må få, hvis du vil prøve det til Malou. (Tjekker lige holdbarhedsdatoen).


  • #2   13. aug 2013 Uh tak Betina. Jamen så kan jeg jo rigtig malke dig for informationer på tirsdag smiley

  • #3   13. aug 2013 Haha ja... De kan holde sig til november, kan jeg se. Der er til 38 dage, så du burde kunne se om det har effekt, inden de er brugt helt op smiley

  • #4   13. aug 2013 Jeg har ikke prøvet det til alene-hjemme, men min gamle tæve var bange for... ja, nærmest alt. Høje lyde især, så sommeren var et helvede pga torden og militære øvelser (bor lige op a militært øvelsesterræn) og vinteren pga fyrværkeri.

    Så vi gav det et forsøg, men oplevede ingen effekt overhovedet, Prøvede osse et tilskud som jeg self ikke kan huske navnet på. Det indeholder bl.a. råmælk der angiveligt skulle have en beroligende effekt. RC laver et foder der indeholder dette til nervøse hunde, hvis du skulle have lyst til at forsøge dig med det.

    Har du overvejet DAP? Det synes jeg da jeg har læst en del gode erfaringer med herinde.



  • #5   14. aug 2013 Michelle - Malou har været helt ude af sig selv da det tordende her i sommeren og fyrvækeri er heller ikke sagen. Jeg har haft prøvet DAP men det har ingen effekt på Malou. Tror lige jeg kigger på det foder fra RC også alt er en mulighed vil rigtig gerne at hun kan flytte med mig.

  • #6   14. aug 2013 Jeg har også brugt Zylkene med god effekt på mine hunde til nytår... smiley
    Så kan godt anbefale det.


  • #7   14. aug 2013 Kan man bruge det over en længere periode eller er et kort tid ad gangen man benyttet det?

  • #8   14. aug 2013 Jeg mener, der gik 5-7 dage før vi så en effekt - og så fik Zico Zylkene i en måneds tid, til vi var sikre på, at han havde vænnet sig til at være alene hjemme i et andet rum end normalt.

    Så vidt jeg husker, anbefales det, at man bruger det 1-2 måneder - og så vurderer om der er behov for at forsætte.


Kommentér på:
Zylkene

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce