967 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ny i gruppen"
ny i gruppen
kan godt se der ikk ehar været så meget aktivitet på det seneste i denne gruppe, men tænkte det var et forsøg værd. vi er tilflyttere til nørre nebel, så har kun en kort køretur til varde, og tæn...
kan godt se der ikk ehar været så meget aktivitet på det seneste i denne gruppe, men tænkte det var et forsøg værd. vi er tilflyttere til nørre nebel, så har kun en kort køretur til varde, og tæn...
Skrevet af: louise p - 8. aug 2013
Ny i gruppen
Hejsa herinde. Jeg er nu i gruppen og vil gerne hilse på jer. Håber der vil komme gode tråde. Jeg er for nylig blevet rotte ejer for 1. gang, og vil gerne lære en masse om racen. ;-)
Hejsa herinde. Jeg er nu i gruppen og vil gerne hilse på jer. Håber der vil komme gode tråde. Jeg er for nylig blevet rotte ejer for 1. gang, og vil gerne lære en masse om racen. ;-)
Skrevet af: Hanne T - 18. sep 2012
Ny i gruppen
Hejsa til alle i gruppen - jeg er lige blevet lukket ind til jer og ville hilse på jer :-)
Hejsa til alle i gruppen - jeg er lige blevet lukket ind til jer og ville hilse på jer :-)
Skrevet af: Hanne T - 28. jul 2012
Spar penge på din forsikring
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
ny i gruppen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside