Vil lige høre jer om noget :) {{forumTopicSubject}}
Har to hunde en rottweiler og en blandings hund..
For et år siden eller sådan begyndet min rottweiler at "snakke" en del og det er egentlig meget sødt
De har så over de sidste 2år fået en tendens med at hver gang jeg kommer hjem, så hyler og skriger de og de er ikke til at stoppe igen.
Det er min rottweiler som starter det hele, og så følger den anden trop.
Går ud fra at det er fordi de er glade for at jeg er hjemme hos "flokken" igen, og egentlig er det ikke noget stort problem for mig, dog en smule træls når det er kl lort om morgen eller natten, da det vækker alle naboer og hele huset..
Det der så måske også undre mig lidt er at det primært kun er mig de gør det ved ingen andre i familien..
De skal i hvert fald "sættes igang" hvis de skal gøre det var de andre familie medlemmer..
Og har hørt fra andre, som også har hunde at det skulle være sundt at "hyle" sammen med sine hunde bare en gang imellem, og det gør jeg også med min rottweiler, vi kan få en lang "samtale" igang når vi sidder i bilen eller hjemme i stuen
Men ville egentlig høre jer om i muligvis har andre grunde til, hvorfor de hyler og hvorfor det kun er når jeg kommer hjem..
Det skal så lige siges at jeg er nok "alfa" i vores "flok" her hjemme, hundene adlyder primært kun mig og søger også tilflugt hos mig hvis de føler sig utrygge..
Og der er meget lidt dominans omkring mig fra hundene, i forhold til de andre familie medlemmer..
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Jeg vil foreslå at du så enkelt som ignorerer dem indtil de er faldet ned også først hilser og kigger på dem når de er faldet ned
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 64
Men kan være jeg prøve at være lidt mere "ligeglad" når jeg kommer hjem
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 64
Vil lige høre jer om noget :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside