21. sep 2010 Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 28
Træning i silkeborg {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har i mange år ønsket mig en hund og nu er kæresten og jeg kommet så langt, at vi har fundet opdrætter og vi er blevet skrevet op til deres næste kuld omkring jul. Eftersom der er temmelig lang tid til, er jeg begyndt at kigge på og forberede alt andet så vi er HELT klar nå vi en gang endelig får den bette vaps hjem .
Vapsen skal selvfølgelig til hvalpetræning og jeg ser umiddelbart 3 muligheder her. Enten hos DKK, DAF eller hos vores dyrelæge på Vestergade (har to katte som benytter denne dyrelæge og vi er rigtig glade for dem). Har i nogle erfaringer med en eller flere af disse steder?
Derudover drømmer jeg om at komme til agility når vapsen er blevet gammel nok og hvis det er noget vores kommende hund gider. Her kender jeg til to muligheder.. DKK eller DAF. Hvilke erfaringer har i med disse steder? Eller kan i evt anbefale andre steder?
Uha.. det blev sørme lidt langt
Mvh Charlotte.. som slet ikke kan vente med at få hund !
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
De er virkelige dygtige de træner de har og man kommer til at have et fantastisk sammenhold der Jeg vil klart anbefale DAF !
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 28
Hva træner du i DAF?
sep 2010
Hvad træner du i DAF? Og hvor store er holdene? Har nemlig hørt at holdene skulle være noget større end hos andre?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
sep 2010
Hvalpeholdet ved dyrelægerne i vestergade har den fordel at vi stort set er naboer til dem. Det kan nå at ske meget inden starten af næste år, men som det ser ud har vi ingen bil og kunne være bekymret for om den kommende vaps kan klare busturene ud til DAF som helt lille hvalp. Må vist ned og snakke med dem om deres hvalpehold :).
Agility bliver hos DAF er jeg næsten sikker på Har i hvert fald et godt indtryk af dem og med jeres gode erfaringer med dem så er det i hvert fald værd at se endnu nærmere på! Tak for jeres gode svar!!
feb 2009
Følger: 76 Følgere: 69 Hunde: 6 Emner: 147 Svar: 1.315
Kender desværre ikk noget til de træningssteder, men ville alligevel lige kommentere
sep 2010
Så det blev Boston terrieren og føler ikke det er et "2.valg" og at vi går på kompromis med valg af hunderace.. Det er den helt perfekte race til os er jeg sikker på!
feb 2009
Følger: 76 Følgere: 69 Hunde: 6 Emner: 147 Svar: 1.315
sep 2010
Træning i silkeborg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside