Præsentationsrunde.... {{forumTopicSubject}}
Jeg synes det kunne være rart at vide hvem I er og hvor I bor. Det kunne være at vi boede i nærheden af hinanden og kunne gå en god tur sammen....
Jeg hedder Lise, og har to hunde. Zif på 14 år (og døv), hun er meget social og er super god til angste og små hunde. Hun er rolig og man mærker tydeligt at hun har alderen og status bag sig. Hun kan sagtens gå løs.
Så har jeg Zofi som gerne vil lege med andre hunde på hendes egen størrelse og større. Hun er glad og meget god til børn......hun elsker at nusse og har krudt i numsen når hun er ude, men rolig når hun er hjemme. Hende har jeg løs i hundeskove.
Jeg bor i nærheden af Assens men har bil, så jeg kan godt køre efter en gå-aftale.
Hilsen Lise
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 165
jeg hedder mette og har en dansk/svensk gaardhund på 17 uger. Han elsker og lege.
Jeg skal til viborg i morgen og hente en colliecder ikke længere kan være hvor den er nu.
Vi bor i korinth nede ved faaborg.
Turmuligheder har vi massere af.
Lige fra svaninge bjerge, naturstien, nørresø og arreskov sø vi kan gå ved
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 1.214
mar 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 33
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 1.214
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
Jeg har to hunde den første er Julle,
Julle er ret ivrig når hun møder nye mennesker og er ikke så god til små hunde hun ikke kender da hun kan være ret voldsom i leg og tumler meget.
Hun er en Samojede/lab. blanding så er temmelig stor.
Hun har ellers en fantastisk personlighed og kan med alle hvis de kan med hende.
Som det næste har vi og Chihuahua som først er lidt tilbage holdt til og starte med over for nye hunde, men hun tør hurtigt op og lege lidt og løber rundt.
Hun har en super personlighed og elsker alle mennesker der gerne vil snakke (:
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 66
Vi har Gizmo som bliver 3 år til aug. Han er et stort bullerhoved som elsker at lege med andre hunde, store som små - dog han han have lidt svært ved selv at gennemskue andre hundes grænser, så derfor skal han lige sættes på plads af dem SÅ forstår han det.
Vi er med på gåtur, hvis det altså passer med arbejdet. Jeg arbejder nemlig i blandende vagter... Vi er parate til at køre efter en god gåtur.
jul 2011
Kommer i på hundendes jord? (:
mar 2011
jul 2011
jul 2011
mar 2011
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.181
Jeg hedder Louise og bor I Fangel.
Jeg har to franske bulldogs på 5½ (Cæsar og Charlie) og en rottweiler på 10½ (Whiskey)
Vi bruger nogle gange hundeskoven i Nr. Lyndelse, men Whiskey er ikk glad for andre dominerende hunde, så det er ikk så tit vi leger med andre.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 165
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.310
Lucas flytter dog til Grønland i morgen, og Ludwig flytter til en familie her på Fyn på onsdag, så er der kun 4 tilbage.
Udover malteserne har jeg også 3 genbrugskatte, nogle kanarier og høns:-)
Generelt må jeg sige, at mine hunde har nok i sig selv og flokken, men de synes nu alligevel at det er sjovt at få besøg - det er primært vores voksne hvalpe, der kommer på besøg.
jul 2011
Vi har været der nede nogle gange og har ikke haft dårlige oplevelser, trods store hunde der ville lege med vores chi (:
Men vi har en samojede/lab der nok godt ville lege ellers med alle jeres mellemstørrelse og store hunde (:
Er lidt bange for hun tromler de små hvis de ikke er hårdpandet
Hun er absolut ikke ond, men forstår ikke helt små hunde ikke kan lege på samme niveau som hende (:
Vores chihuahua smider sig på jorden når hun drøner fordi, fordi hun har fundet ud af at sådan vælter hun ikke
dec 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 50
Jeg har en dejlig Cavalier King Charles Spaniel tæve på 12 måneder som hedder Aya. Hun elsker alle, både hunde og mennesker, og hun er bare frisk til at få nye legekammerater, så hvis der er nogle i området der vil lege så siger i bare til, det gælder både store og små hunderacer.
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 50
Jeg har en dejlig Cavalier King Charles Spaniel tæve på 12 måneder som hedder Aya. Hun elsker alle, både hunde og mennesker, og hun er bare frisk til at få nye legekammerater, så hvis der er nogle i området der vil lege så siger i bare til, det gælder både store og små hunderacer.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
Jeg har 4 cavalier som bor hos mig, og så har jeg en udstationeret han som bor hos min søster i middelfart.
Mine hunde vælger deres legekamerater med omhu. for leg får de nok af fra hinanden. men de nyder altid en god gåtur med fart på, sammen med andre hunde.
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 29
Jeg hedder Marlene og bor i Odense C
Sammen med min kæreste har jeg en dejlig lille blandingshund, som hedder Bruno. Bruno er en blanding mellem en toypuddel og en shih-tzu, og han bliver et halvt år i morgen. Han er bare det dejligst Men siger alle hundeejere ikke det (ha-ha). Han synes dog også selv, at han er det dejligst, og han kan slet ikke forstå, at alle ikke synes det samme (ha-ha).
Vi har været på hundenes jord ved Vikingevej et par gange. De første gang, gik det rigtigt godt, men sidste gang blev Bruno overfaldt af en meget stor hund, så han blev lidt bange, og trækker den anden vej, når vi går forbi.
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 617
Jeg bor på landet med min kæreste og alle vores dyr, herunder min kærestes labrador og min egen collie, ja her er det din og min
Jeg træner en del lydighed og rally, og er derudover selv træner..
Min Gaia er 3 år og generelt lidt forsigtig af natur.. (undtagen dog på hjemmebane hvor hun "terroriserer" katte, høns og labrador, hehe)
Vi elsker en god gåtur og kører gerne for at se nye områder, har dog et travlt hverdagsprogram, så oftest bliver det i eller omkring det nord/højfynske.
jul 2011
Så kunne vi alle mødes en dag (:
dec 2012
Jeg er sikker på Tessa syntes det kunne være sjovt at mødes nogen forslag til hvor og hvornår, den kommende weekend kan jeg dog ikke.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 120
Tak for invitationen
Jeg bor på nordfyn sammen med min mand, nærmere bestemt uden for Søndersø på en landejendom, hvor vi har indhegnet 1 hk. til hundene. Hundene er Stumpen en GD dreng på 2 1/2 år og Ayisi på 10 md, samt Bozayi på 5 1/2 md.
Stumpen leger gerne med andre giganter, men det skal være tæver. Ayisi og Bozayi er Anatolske hyrdehunde og de er fantastiske sammen med andre hunde også små nervøse hunde.
Så er der nogle her i nærheden der gerne vil på legedate er i velkommen her
dec 2012
Vi kunne evt. Mødes ved hundeskoven i Ejby lørdag eftermiddag f.eks. Kl. 16.00?
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 10
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 10
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 1
Mit navn er julie, jeg bor i svendborg sammen med kæresten. Hvor vi har vores lille blandingshvalp (chihuahua & yorkshire terrier) på 11 uger her på onsdag, han er rigtig nysgerrig og elsker at hilse på alle. Han kan dog ikke lide hunde der er for voldsomme. Ellers er det ligemeget med størrelsen
Og det kunne da være ret at kunne møde nogen nye mennesker og hunde
Præsentationsrunde....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside