{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Hundeleg {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Vi syntes at det er gået lidt i stå med vores ugentlige Hundeleg. Hvilket vi syntes er rigtig ærgerligt smiley
Så vi ville lige høre om det er noget folk er med på at få stablet på benene igen?
Vil i ikke være meget søde og give svar på denne besked uanset om i vel eller ej?

Venlig hilsen
Helene, Lennart og Eragon (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeleg
  • #1   18. maj 2013 Hey

    Det er tilfældigt jeg ser denne besked, jeg har ikke fået nogen lille rød pop up :s

    Men jeg vil i hvert fald meget gerne være med til at lege igen! Problemet har været at jeg ikke altid kan finde tid en fast dag i ugen. Så måske vi skulle slå nogle datoer op. Måske er der en uge hvor flest kan om torsdagen, eller lørdagen... Vi kan jo også begynde at lege lidt senere nu hvor det bliver lyst og varmt smiley

    Knus fra charlotte og maggie

    Ps. Vi kan godt lege imorgen smiley


  • #2   18. maj 2013 Emmie er startet på vandtræning og det er onsdag kl. 17.30 så derfor kan vi ikke om onsdagen mere.

  • louise L
    louise L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #3   28. maj 2013 hej:-) jeg har ikke været herinde længe, efter at Conrad er blevet aflivet:-( men vi har stadig lille Ludvig og regner med at få en ny mastiff hvalp i slutningen af Juli, så vi vil også meget gerne være med, selvom vi kun har været med en enkelt gang, men vi synes det var hyggeligt:-)
    Hilsen Ludvig og Louise


  • #4   28. maj 2013 Det var så trist med lille conrad smiley håber i har fundet en anden mere kompetent opdrætter, syntes ikke den anden lød for lovende. Men jeg glæder mig til at se jeres nye vaps når i får den hjem. Maggie og mig vil gerne lege med ludvig, han er da også lækker smiley maggie er i løb lige for tiden, men er nok klar om tre uger igen...

    Knus herfra


Kommentér på:
Hundeleg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce