Choko Tan hvalp søges (pige), råd ønskes? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Længe siden :- )
Filuca har nu en del år på bagen, og vi føler vi har styr på alle de ting vi ville lærings mæssigt før vi får hun nr. 2
Det er så længe siden at jeg har deltaget i disse grupper, så jeg er slet ikke inde i hvem der avler, hvem der er gode og hvem man skal holde sig langt fra fordi det er ren hunde handel.
Så hvis i har gode råd, er de velkommen her eller via PB.
Jeg tager gerne imod link hvor der er brune hvalpe, vi søger dog kun en langhåret pige, da vi ikke skal have nogle små chihuahua babyer, derfor skal det være en pige som kan gå sammen med Filuca.
Vi har dejligt rummeligt hus, med stor have. Er en varm og omsorgsfuld familie med store børn og en chihuahua.
Hos os er der ingen hunde regler, man sover i sengen, og hygger generelt på lige fod med alle os andre.
Vi søger ikke noget bestemt, så stamtavle og fine ting og sager er slet ikke vigtige for os, vi søger blot en sund, rask og sød pige hvalp i brune farver.
God dag til jer alle :- )
maj 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 6 Emner: 22 Svar: 288
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
http://www.hundegalleri.dk/marked/Hund/87504-chihuahua-skoenneste-chihuahua-pige
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 10 Svar: 133
osv der er nogle stykker for søger selv sådan en bare korthåret og de har nærmest kun langhåret hehe
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
Køb en hvalp, hvor forældredyrene er tjekket for patella.
Køb gerne en hvalp med gode tænder eller efter forældre med gode tænder.
Det er mig en gåde hvorfor, men de fleste choko-chi'er, jeg kender, har fået kastet deres tænder ind med en skovl. Mange avler bevidst efter den brune farve uden at tage hensyn til type, tænder eller sundhed.
Bare lige en tankestreg herfra :o)
Choko Tan hvalp søges (pige), råd ønskes?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside