{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gå tur
  • #1   6. apr 2013 Er hun stadig en lille hvalp - for så er det meget naturligt, at de ikke vil forlade deres trygge base = hjemmet. Så er det bedst bare at blive i nærheden og udvide afstanden lidt efter lidt.

• #2   6. apr 2013 det er det hun er kun 9 uger hun går helt i baglås når vi skal ud af havelågen

• #4   7. apr 2013 det er hun også rigtig god til louise, men jeg tænker lidt om hun til ikke bare bliver vænnet til at hun skal bæres ud og at hun ikke behøver at gå til at starte med

• #5   7. apr 2013 Synes det er synd at tvinge hende ud - nøjes med at gå rundt i haven, indtil hun føler sig tryg der og prøv så bare at gå rundt om huset, så hun hele tiden kan se det. Det skal nok komme - men det kræver lidt tålmodighed.

• #6   8. apr 2013 Præcis sådan var Vega også. Man siger at I skal gå et minut pr uge hvalpen er, så det hedder altså MAX 9 minutter pr tur for jeres vedkommende smiley og når hvalpen er så lille, ville jeg også bare lade den snuse rundt et sted den kender. Når den bliver lidt ældre ville jeg tage den med længere ud smiley

Der gik længe før Vega ville gå ordentligt, og før hun frivilligt ville forlade gården. Vi lokkede med en masse godbidder, og bar hende noget af vejen, hen på en stor græsplæne, hvor hun elskede at lege. Det var et godt kompromis, for hun gik gerne hjem igen smiley

• #7   8. apr 2013 - og hun forventer på ingen måde at blive båret længere smiley

• #9   8. apr 2013 mange tak for idéerne

• #10   11. apr 2013 Hahaha. Brian du beskriver vores Louis fuldstændig. Med det samme han begyndte at fornemme, at han skulle gå tur, så strøg han direkte ind i sin kurv og smed sig på ryggen med alle 4 ben strittende op i vejret.

Han nægtede at gå tur de første mange uger.
    Vi gjorde som andre siger. Lidt ad gange. Brugte en fast sted (en eng vi bor ved siden af). Løftede ham indimellem derhen og lod ham snuse lige omkring os.

Giv jer god tid. Det gør ikke noget, at hunden ikke kommer ud at "gå rigtig tur" her i starten.

Og jeg tænker klart "bare rolig". Typisk fransk. Det skal nok komme. Har endnu ikke mødt en FB'er, der nægtede at komme med på oplevelse, når de bliver lidt større:-)

Kommentér på:
gå tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce