{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Legestue d. 20. marts {{forumTopicSubject}}

Hej hundevenner

Jeg vil høre om vi skal lave en aftale om at køre ud til luftepladsen ved skoleskoven på onsdag?
Vi har en lidt anderledes uge på mit arbejde denne uge, så jeg kan måske blive 5-7 min forsinket, men vil skynde mig alt hvad jeg kan.
Kan vi mødes ved tyrelodspynten og køre samlet der fra ud til skoleskoven?
Vi kan også mødes et andet sted hvis det passer bedre, men det skal være nemt for dem der er gående synes jeg, vigtigst er at alle har kørelejlighed.
Jeg kan ihvertfald godt have en hund og dens menneske med i bilen.
Eneste ting vi ikke helt kan planlægge er vejret, men mon ikke snestormen de varsler i morgen er væk igen onsdag.

Hvad siger I, er I klar?

Bailey er super klar til at lege med alle de andre på den store lufteplads, der kan de rigtig få løbet, leget, snust osv.

Mange hilsner og vov

Bailey og Winnie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legestue d. 20. marts
  • #1   19. mar 2013 hej har d adresse på de steder du nævner da vi ikke er helt klar over hvor det er

• #2   19. mar 2013 Hey Winnie
    Kan vi mødes ved tyreloden? Jeg tror jeg kan få et lift af Maggie og mor smiley

Michael Tyreloden er der jeg forklarede på den anden tråd. Sidevej til Kiddes vej. Sdr Villavej., Og til højre for hvidt hus nr 13 smiley normalt mødes vi kl 16.30 .. Vibeke og Emmie kan ikke komme denne onsdag smiley

• #3   19. mar 2013 Ja lad os mødes ved Tyreloden, bare ude ved vejen sådan ca ud for nr. 13.
    Jeg kommer som sagt susende, måske 5 min forsinket.

Michael, håber du kan finde Tyreloden, så kører vi samlet ud til skoleskoven.

• #4   19. mar 2013 Jeg er i hvert fald klar! Synes også vi mødes ved hus nr. 13.. Så kan du i hvert fald se os michael smiley
    Madhuri i kører bare med os ja smiley

Vi glæder os til en sjov, måske blæsende, men forhåbentlig ingen sne, legedag smiley

• #5   19. mar 2013 Nemmerlig.. !!! tak Charlotte smiley På med Hue og vanter., hehe .,

• #6   19. mar 2013 ok super vi skal nok finde det jeg vil lige høre vi har en engelsk mastiff hvalp på 12 uger som vi jo vil have med han er lidt tilbageholden over for nye hunde vil det være et problem vi skal også have vores engelsk bulldog med på 2,5 år og han laller bare rundt og hygger sig

• #7   19. mar 2013 Jeg tror ikke det er noget problem. De store plejer at løbe rundt med hinanden med pinde, og de små holder sig lidt til siden så de ikke bliver løbet ned. Hvis vi holder øje med dem kan ikke forestille mig der sker noget ved det. Ingen af hundene er meget voldsomme, og alle meget venlige og sociale. mest lige i started de kan være lidt oppe og køre. Gordy er heller ikke så stor i forhold til de andre smiley og det lyder til at skole skoven er er større område.. så de store der løber stærkt rigtig kan få strakt benene., smiley

• #8   19. mar 2013 Uuuh, jeg glæder mig allerede, og hvis Bailey kendte til planerne ville han helt sikkert hoppe rundt af glæde.
    Håber vi bliver en stor flok, der er ihvertfald plads nok.
    Ses i morgen.

• #9   19. mar 2013 ok super lyder godt ses i morgen

• #10   19. mar 2013 Tror faktisk han vil passe fint sammen med gordy michael smiley han mangler nemlig en på sin egen størrelse.. Og det er nogle rigtig søde vovser, som bestemt ikke er voldsomme, så er sikker på det nok skal gå!
    Vi glæder os rigtig meget smiley

• #11   19. mar 2013 Vi glæder os også meget. (:

• #12   20. mar 2013 Selvfølgelig skal det da sne i dag, men vi er da heldigvis ligeglade...

Den eneste udfordring der kan blive, er at komme op på luftepladsen med bilerne, men vi er jo mange til at skubbe fri hvis det bliver aktuelt...he he.

Er i tvivl om hvorvidt vi må parkere langs Sønderdalen og om det i så fald er forsvarligt....

Jeg har et alternativ i ærmet hvis det går helt galt, men det kan vi lige se på når vi mødes.

• #13   20. mar 2013 ok lyder godt Winnie, vi kigger på det. Måske man skal medbringe skovl og varme tæpper smiley

Kommentér på:
Legestue d. 20. marts

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce