Nogen der kender denne sygdom (på hund) {{forumTopicSubject}}
Hej HyggeKrogen.
Jeg har en dejlig dobermann, som vi fik da han var 19 uger gammel. Han bliver snart 4 år, og har siden sin pubertet i perioder fået "bumser". Da det startede havde han det kun under hagen, og vores dyrlæge sagde det kunne være meget normalt hos ung hunde. I samme periode hvor han havde sine bumser under hagen, fik han en knude/tumor oppe ovenpå næsen som blev fjernet ved operation og testet, og der var ingen kræft eller lign i den. Vores dyrlæge vidste ikke hvad den kom af.
I lang tíd har han ikke haft bumser eller lignende, men nu har han fået en på halsen og har fået på begge hans albuer på forbenene. Det er som om hans pels "dør" omkring bumserne på albuerne, hvilket det også gjorde da han havde dem på hagen, og man kan hive det uden problemer.
Det skal lige siges at jeg har prøvet og stikke en nål stille og roligt ind i den han har på halsen, og der kommer ikke noget betændelse ud, kun blod.
Mit spørgsmål er om der er nogle af jer herinde der har oplevet det samme med jeres hunde, eller som ved hvad det kan opstå af? Vores dyrlæger har som sagt testet det osv, og kan ikke finde nogen årsag til at de kommer.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.121
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
De andre steder synes jeg lyder lidt mærkeligt... Jeg ville spørge en dyrlæge til råds
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.462
jan 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 204
Nogen der kender denne sygdom (på hund)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside