{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Lahsa han 7 år / tævehvalp 10 mdr. {{forumTopicSubject}}

Har lige behov for lidt hjælp - Sofus har været vores dejlige dreng i 7 år, vi fik han som 10 mdr. gammel - totalt fredelig og velopdragen. For en uge siden fik vi så en lille lidt forsømt tæve overdraget hvor ejerne havde givet op overfor pelspleje og træning - hun er lidt underkuet, men ekstrem kærlig - ( *SS* pelsen er nu redt godt igennem, og hun er blevet rigtig pæn) Men så kommer problemet - Sofus er begyndt at knurre efter specielt mig - han forsvinder ind i de andre rum og gemmer sig - på trods af vi gør et stort nummer ud af flere single lufteture, flere kæleture m.m. I foregårs aftes havde jeg nu alligevel fået nok af hans surmuleri og gik ind og trak ham ud fra under skrivebordt - dette resulterede i han klappede gebisset sammen over min hånd og bed hul - jeg skældte selvfølgeligt ud - men men men - hvad sker der lige i hans søde hovede - og nej, han skal hverken aflives eller andet, jeg skal blot have fundet ud af hvordan jeg får de to kræ til at kunne sammen, for hende hvæser han også af ind imellem, på trods af hun lader ham i fred - gode råd modtages med kyshånd

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lahsa han 7 år / tævehvalp 10 mdr.

Annonce