{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF på tørkost
  • #2   3. jan 2013 Min BARF forhandler har en hel hylde med den tørkost der er tættest på BARF fodringsmetoden. Så jeg ville egentlig bare vide om det var "ligeså godt" eller om det var lige så "dårligt" som alm. tørkost. Forstå mig ret smiley Jeg overvejede nemlig at skifte til dette, (hvis det altså ville fungere), da vi flytter til udlandet til sommer og der er ingen BARF forhandlere, og at købe kød fra slagteren bliver alt for dyrt. Så det ville være meget nemmere at købe nogle sække tærkost og tage det med, så jeg ville lige høre om det overhovedet var ligeså godt. Men jeg tænkte at siden min BARF forhandler har dem stående måtte det være det tørkost der var tættest på.
    Jeg købte en lille bitte pose fra Orijen hvor 75% af det bestod af kød og der var ingen korn osv. i foderet, for at bruge dem som godbidder så det ikke er ligeså usundt som normale godbidder smiley

• #3   3. jan 2013 Mille : Hvad hedder de mærker ? Får hvalp om 14 dage og vil ikke barfe hende 24/7

• #5   3. jan 2013 Marianne: jeg kan ikke huske hvad det mærke hedder som min egen forhandler kører med, men der jeg var idag havde de Orijen og Arcana smiley

Pia: Du siger jeg kan give hende råt kød engang imellem - så er det jo ensbetydende med at den tørkost svarer nogenlunde til det rå kød, for man må jo ikke både give tørfoder og råt kød da det er dårligt for maven. Så hvis det er "tilladt" vil det jo sige at f.eks. Orijen er et meget godt alternativt, hvis man også vil fodre lidt med råt kød en gang imellem. Hvis du forstår hvad jeg mener smiley

• #6   3. jan 2013 Man må da gerne give både råt og tørfoder, der skal bare gå nogle timer imellem..

• #7   4. jan 2013 Okay, havde bare læst et sted at der skulle være nogle timer imellem.. Regner med at give Nala råt til morgen/ middag og tørkost til aften

• #10   8. jan 2013 Fuldstændig enig med Pia i ovenstående.

Kan for sjov skyld ikke lade være med at spørge:
    Hvor meget tørkost må man give sin hund og stadigvæk sige at man barfer smiley ?
    (kan selv finde på at give mine hunde tørkost ind i mellem, så kan jeg sige at jeg barfer... ? )

• #12   1. mar 2013 Det er da en super idé med de dåser. Og specielt hvis man skal ud og overnatte og ikke lige har mulighed for at have råt kød med. Dem vil jeg købe. Kan se de findes i forskellige varianter.Hvad med holbarheden når dåsen er åbnet og rester kan vel fryses ned ?

• #14   2. mar 2013 Hørte igen i går det med tørt og råt sammen.. Der blev der sagt at tørfodret " hævede " op i maven og derfor var det ikke godt samtidig ???

• #16   2. mar 2013 Ja fylder meget mere og det kan vel være problemet i forhold til nogle racer og mavedrejning ... Enig man kan bløde det op, men nu var det mere snakken om råfodring og tørfoder...

Kommentér på:
BARF på tørkost

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce