Nordjyderne

Nordjyderne

Medlemmer: 508
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Leg i Hjørring og omegn Leg i Hjørring og omegn

Hej smiley er der ikke nogen derude der har lyst til at lege?
Har 4 chi'er af forskellige sind og temperament, så der er altid en der kan lege smiley dog kan ingen af vores hunde med større racer.

Vi bor i Hjørring, og har plads til leg herhjemme, har hundemark og skov.. Men kan også køre hvis det er smiley
Og jeg mener selvfølgelig ikke at din ene hund skal bokse med vores 4 hunde. Udvælger hvem der vil være bedst til at lege smiley

Skriv endelig her eller privat smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg i Hjørring og omegn
  • #1   2. jan 2013 "Større racer", er det fra Cocker spaniel og op eller er det hunde større end den?

• #2   2. jan 2013 Tror godt Emma kan finde ud af at lege med en cockerill spaniel hvis den kan med små hunde smiley pepsi kan nok også sagtens, men hun har hvalpe lige nu smiley

• #3   2. jan 2013 Ja altså, det er ikke fordi vi har Cockere, det var bare for at finde ud af hvad str. du tænkte på. Vi har Shar Pei, så vores er en smule højere. Jeg plejer at sige de ligger lige mellem en Cocker og en Labrador i højden smiley

Vi har Thilde på otte år. hun er rigtig sød. Hun gider ikke lege, men nyder at følges med andre hunde som også er rolige og som syntes det er hyggeligt at snuse til omverdenen. På lørdag (om tre dage) får vi en lille hvalp (også Shar Pei) og ham vil vi gerne finde lufte kammerater til. Han er vant til både Tibbe og Chi, som også bor hos hans opdrætter.

Sig til, hvis det lyder som noget du og dine hunde kunne have lyst til.

• #5   2. jan 2013 karina - jamen pepsi er den der også bare godt kan lide at gå og hygge og snuse lidt rundt smiley kehla er bange for de fleste hunde større end hende selv, og bailey dur også kun til de mindre racer.. så er der emma tilbage men hun er altså en værre vildbasse med krudt i måsen og som vil lege smiley

Malene - Jamen du må lige sige til når i har tid smiley indtil videre går jeg hjemme igen smiley så med mindre der dukker arbejde op, har jeg al tid i verden smiley vi vil i hvert fald gerne lege/se sheila igen smiley

• #6   2. jan 2013 Det lyder som om Pepsi og Emma kunne være et godt match til Thilde og Hubert. Vi kan da prøve at mødes og gå med snor først, så alle er trygge og ved godt mod. Sender pb med mit tlf nr.

Kommentér på:
Leg i Hjørring og omegn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce