{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.242 visninger | Oprettet:

Chi-pi..Hvornår blir han kønsmoden og spørgsmål ang sind!! {{forumTopicSubject}}

Har denne søde pive dreng på 4 mdr, blandet mellem Far Chihuahua og Mor Dværg pinscher/chihuahua, hvornår bliver sådan en kønsmoden, og hvad burde han veje nu??

Da jeg ikke kender alverden til disse racer er jeg nød til at spørger, er de bare mere nervøse anlagt end store hunde, og mere vagtsomme,altså mere bange for alting... taber jeg en ting er han jo væk på et split sekund, min gamle hund var kommet løbene for at se om det var noget til ham...
Høje lyde påvirker Pluto meget, og hunde der gøer gør ham bange, jeg acceptere så ikke han blir bange, så rejser mig og viser ham at intet er at frygte, og hvis han sidder hos mig og er bange blir han sat ned, men jeg skal fjerne fokus eller åbne min dør for at vise at der virkelig ikke er noget, og alligevel er det ikke sikkert det hjælper, før han evt har sovet et par timer, med mig ved sin side.... håber nogen kan svare mig lidt på deres psyke, og hjælpe mig med at få en hund ud af ham og ikke en pynte dims... smiley

Maria og pive dyret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chi-pi..Hvornår blir han kønsmoden og spørgsmål ang sind!!
  • #1   22. okt 2012 Han kommer nok om et par måneder til at blive dreng, altså kønsmoden når han løfter ben bliver han lidr stærkere, de kan være lidt usikre i den alder han har nu,
    måske du skal tage en samtale med den døde ting du taber, klap let på tingen og snak blidt til det indtil han bliver nysgerrig på det, så ros ham og giv gode guffer.
    Han har nok levet et stille liv der hvor han har været opfostret og har ikke fået støj med som gave. smiley

• #2   22. okt 2012 Jeg har en chihuahua/mops blanding og oplever det samme. Hun er noget nervøst anlagt og bliver nemt skræmt. Måske ligger det til chihuahua hunden? Min mops/lahsa apso er der ikke noget med!
    Men benthe J kan sagtens være inde på noget af det rigtige. Måske ligger det i opvækst-forholdende. Min er i hvert fald ikke blevet stimuleret tilstrækkeligt "hjemmefra". Pøj pøj med din lille skønhed.

profilbillede
Kommentér på:
Chi-pi..Hvornår blir han kønsmoden og spørgsmål ang sind!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce