Fravær - kan de det?? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg er nu på 3. semester af markedsføringsøkonom og vi har fra start fået at vide, at der ikke var fraværsprocent og at vi derfor godt kunne have os et job ved siden af. Selv havde jeg ikke job, men fandt ud af at skolen var SÅ useriøs og timerne næsten altid aflyst når man mødte op! Da jeg nu har et deltidsjob (ca. 80 timer om mdr), har jeg brugt nytte af at der ikke er fravær og jeg har klaret mig ganske fint som selvstuderende (kun 10 taller i alle eksamener).
I dag får jeg at vide af mine andre kammerater at de har indført fravær på mit studie, faktisk siden vi startede i august. Nå? Vi er ikke rigtig blevet råbt op eller noget.. Da jeg så tager fat i en af mine andre lærer siger han bestemt at det KUN gælder 1. årselever og at skolen, uden erklæring eller "offentlig" nævnelse, IKKE kan indføre fravær på os der allerede går på studiet FØR august 2012.
Klassen siger de har fået det at vide af vores studievejleder, vi har heller aldrig kunne se vores fravær!
Mit spørgsmål er så: Kan/må de indføre fravær, bare sådan "lige pludseligt" midt inde i semestret?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fravær - kan de det??