{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Resultater fra Int. og Nat. udstilling i Tvååker i Sverige {{forumTopicSubject}}

Vi er hjemme igen efter 2 dages udstilling i Tvååker.

Fredag var 55 gårdhunde tilmeldt. Jeg havde trukket Cissie, for hun har noget med øjnene (ikke alvorligt) så jeg ville ikke stille hende, så det var kun Beckie og Bianca.

Fredag norsk dommer. Hans kone havde dømt i Ballerup hvor Beckie blev Champion. På trods af at hun gik flot blev det "kun" til Very Good i Åben klasse. Men de 4 tæver i Åben klasse som fik Excellent blev der ikke givet CK til nogen af dem.
Så var det Biancas tur. Hun vandt Champion klassen, blev Bedste Tæve og til sidst blev hun BIR. I Store Ring som næste sidste gruppe blev klokken 6. Det var en dag med regn, hagl og slagregn og lidt sol. Så det var en kold og våd fornøjelse. I Store Ring var der intet at hente på trods af dansk dommer med gårdhunde som "speciale".

Lørdag startede overskyet og lunt. Finsk kvindelig dommer som jeg aldrig har stillet for før. Der blev heller ikke givet ved dørerne. Ingen i juniorklassen fik Excellent og det var en pæn stor klasse. Igen måtte Beckie nøjes med Very Good. Jeg forstår det ikke, med 2 fine kritikker ikke at få Excellent. Bianca vandt Champ. klassen og blev til sidst 2. Bedste Tæve. Nr. 1 blev også BIR og det er en herlig tæve fra Norge købt i Danmark, der blev samtidig blev Svensk Champion.

Det var så Biancas sidste udstilling, for på tirsdag bør hun være 4 uger henne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resultater fra Int. og Nat. udstilling i Tvååker i Sverige
Kommentér på:
Resultater fra Int. og Nat. udstilling i Tvååker i Sverige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce