{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Chiki - dyrelægen {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..

Så kom Chiki afsted til dyrelægen. Hun blev undersøgt og han fandt ud af at hun havde store rygsmerter. Hun fiek en blokade + smertestillende. Hun skal være i ro de næste 3 uger. Har hun det ikke godt efter det skal hun røngtenfotograferes, så vi kan finde ud af hvad der er galt og om hun nogensinde kan starte til agility igen!
Den hun elsker den sport, og også jeg! det vil være meget ærgeligt!

Så ang. det bistik / anfald jeg har skrevet om. Kommer det igen kan det være elepsi så vi skal forsøge at filme det.... puuh..

nyt her fra Hammel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiki - dyrelægen
  • #1   11. jun 2012 Krydser fingre for at hun bliver rask eller hvad man siger smiley
    Vi savner jer allerede til agility !

• #2   11. jun 2012 Hold da helt op. Håber det bedste for jer =(

• #3   11. jun 2012 Camilla: Tak! Savner også jer! 1 træning i DAF, måske sidste? det kan jo desværre ikke endnu udelukkes smiley men så må hun sq blive rallyhund! hun overlever ikk at være hjemme og bare træne lidt engang imellem, det er jeg sikker på!

Sara: Mange tak, det er en værre' omgang smiley

• #4   13. jun 2012 Hej.
    Jeg kan kun anbefale dig at finde en dyrlægeuddannet hundekiropraktor og får hende gennemgået for at se om kiropraktoren evt kan hjælpe. Måske ville røngten billeder hjælpe vedkommende.
    Mo kommer jævnligt til kiropraktor, for at blive gennemgået og evt. rettet. Mo løber også agility og er en hund, der ikke passer på sig selv, så han spurter ud over vippen m.m.
    Sidst vi var ved kiropraktoren, arbejdede Mo's højre og venstre hjernehalvdel ikke sammen, hvilke betød, at hans ryg spændte vildt op. Ved nogle øvelser hver dag, er han blevet meget meget bedre. Det kan lyde lidt helligt, men når jeg kan mærke og se forskel, så er jeg ikke bleg for at køre 1½ time og ofre de penge.
    Min gamle hund Rollo havde diskusprolaps symptomer i ryggen, det klarede kiropraktoren også således at han efter min mening fik næsten 5 år mere, som var gode og næsten uden smerter.
    Min kiropraktor ( Sydsjælland ) arbejder sammen med dyrlægen og gør ikke noget ved hunden, bare for at tjene penge.

Sikke en smøre - men en overvejelse værd.

• #5   13. jun 2012 Tak! Vi har bestemt overvejet det!
    tak for dit råd! smiley

• #6   17. jun 2012 Har chiki ikke haft problemer siden marts månede, jeg synes jeg kan huske at du skrev noget om at hun ikke ville hoppe og hun haltede, men alligevel gik du til agility med hende, og har hun først nu været til dyrlæge, eller er det mig der ikke har fuldt med ? For så kan jeg godt forstå at det er helt galt.

• #7   18. jun 2012 Det var tilbage i sidste månede smiley Hvor vi har haft kontakt til dyrelægen, og snakket med div. trænere. De mente alle de bare var en skør idé fordi hun har forbundet det med da hun vred sig.

Men hun blev bare mere stiv, og mere trist. Så jeg VILLE have hende til dyrelæge! og godt jeg gjorde det!

Kommentér på:
Chiki - dyrelægen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce