Så ryger kanarierne i voliere {{forumTopicSubject}}
Ja, så bliver volieren færdig i dag, og har talt med en opdrætter af kanariefugle, som siger jeg sagtens kan sætte dem ud nu. Jeg har ellers gået og ment vejret var alt for koldt om natten, men det har han gjort mange gange i frostvejr. Han er en ældre harre med en masse års erfaring om fugle.
Glæder mig til de kan flyve rigtigt. Har haft det skidt med de har stået i et enda ret stort bur her i stuen. Det bliver dog aldrig det samme, som at kunne flyve rigtigt.
Jeg har selv bygget det hele og er faktisk rigtig stolt af den. Håber de kan finde ud af at komme ud og ind. Men mon ikke de hurtigt finder ud af det.
Ins til videre har jeg kun 3 stk. Men får i morgen besked om jeg kan købe nogle flere, fra en opdrætter, som er ved at nedlægge sit fuglehold. Vil gerne have så jeg har 8 eller 10 ialt.
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
kan godt forstå du glæder dig til og se dem komme ud og flyve rundt i et støre bur :))
får vi det og se en dag.... har selv tænkt på og bygge min om så gode idertages imod med tak hånd ;o))))))
med de to vinter vi har haft ....skal vi ha bygget et rum til som de også kan bruge hele året ...men om vinter kan jeg så lukke af ud til og varme lidt op hves det går helt galt .....da de små gøjer jeg her ikke rigtig kan klare frost ....
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.425
Ja, jeg skal nok tage foto af det hele, når det er færdigt.Mangler stadig 2 rækker net, men gider ikke stå ude i dette vejr. Håber de bliver bedre i eftermiddag, så jeg ihvertfald kan få den færdig og klar.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.481
Held og lykke med dem:)
Er dine nogen som altid har stået inde? For jeg overvejer at købe nogle fra inde som er til salg og sætte dem i voliere, men jeg er også bange for at det er for koldt nu
maj 2004
Følger: 43 Følgere: 36 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 1.425
Mine er fra udevoliere. Jeg fik dem i marts, men var ikke begyndt på voliere endnu, og har ment det var for koldt.
Men ham opdrætteren jeg talte med i går, fortalte han har haft fået kanarier, som har stået inde altid og sat dem ud om vinteren.. Så det er åbenbart kun os mennesker, som er bange for de ikke kan tåle det. De skal jo selvfølgelig have mulighed for at komme ind eller ha læ, tørt sted.
Så ryger kanarierne i voliere
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside