Ferie - hvad gør i? Ferie - hvad gør i?
Hvor meget ville du betale for at få din hund passet i ferien?
Så lige denne hjemmeside - godt nok er det på Sjælland, men syntes alligevel 1250kr pr døgn lyder af meget...
Det må godt nok være eksklusivt... :o/
http://www.profhundelufter.dk/eksklusiv_pasning.html
Hvordan får i passet hunden, hvis i skal sydpå? Eller der opstår en anden situation, hvor i ikke selv kan have hunden med...
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Synes godt nok også det der lyder vildt dyrt
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
Vi sætter kun hundene i pension som sidste udvej, og det har kun været et enkelt døgn i julen.
Vi overvejer at få nogen til at flytte hjem til os, hvis vi en dag skal på ferie uden basserne. Oftest er de dog med.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
Daycare koster 25 kr. i timer og det samme for hundetræning :o)
Så i døgnpleje bliver hunden også trænet med hvis man ønsker det eller hunden har et specielt problem der skal trænes væk :o)
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.393
Kia er sammen med hundesitteren og hendes familie og hunde og de andre hunde der bliver passet hele tiden.
Hundene ligger på hvert deres tæppe i køkkenet mens de er inde og ellers kan de tulle rundt een eller flere på et kæmpe indhegnet areal.
Der er agilitybane etc. de kan hygge sig med :o)
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
Har haft mine i pension 1 gang - på min bryllupsdag - og det var kun fordi der ikke var andre muligheder...al familie og venner var jo med til festen... Og det gør jeg ikke igen... Fik at vide at de måtte flytte hundene over i en anden sektion af stalden for sig selv, fordi de gøede hele tiden... :o( Det var ikke just nogen positiv oplevelse for dem! :o/
Netop af den grund prøver jeg at starte en kæledyrs-pasnings-service op - hvor jeg tilbyder at passe hundene (og andre dyr) i deres eget hjem - hvor de netop er trygge. :o)
Er dog usikker på, hvad det skulle koste - men syns godt nok umiddelbart at de sjællandske priser nok er noget i overkanten... ;o)
Ej Sanne M. Kradsebørsten...det lyder også bare som et fedt sted!!! Hvor er det om man må spørge??? :o)
mar 2009
Man kan sagtens finde unge mennesker, der har lyst til at passe hunde i eget hjem for 500 kr pr. weekend.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
mar 2009
Ferie - hvad gør i?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside