NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nu igen! Nu igen!

Som mange af jer ved, har jeg Bailey med dårlig knæ og hyper mobile haseled:( Da jeg ringe og brokket mig til hende jeg havde købt ham af, var der ingen ting og gøre. Derfor køber man med PAPIRER, og IKKE uden. Det lærer man af..

Men hun har lige fået hvalpe igen, og er ret sikker på det er de samme forældre, som bailey har. Han er meget usikker og kan ikke lide mænd. Forældre er ikke tjekke for noget. Og er ret sikker på det ikke har ændret sig desværre:( Her er et link.

http://www.dba.dk/racetypiske-hvalpe/id-81369094/?utm_source=facebook&utm_medium=statusopdatering&utm_campaign=syi-facebook-graph

Kan ikke forstå hun ikke har lært af det!:(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu igen!
  • #2   5. mar 2012 Jeg har prøvet at skrive for at høre lidt om det du spørger om, og hvordan det kan være at hvalpene er SÅ dyre når de ikke engang har tavle.
    Der er jo desv.SÅ mange Chi`er tilsalg for tiden at priserne er længere nede end jeg nogensinde har set dem før, eller det vil sige jeg har kun set blandingshvalpe til den pris man idag kan får "rene UDEN papir" Chi`er for.
    Jeg skal nok skrive det herinde hvis jeg får svar fra sælger.

• #3   5. mar 2012 Den har jeg desværre også være igennem, jeg for rigtige mange år tilbage købte to chihuahua uden papir, og den ene fik så sårlige knå at dyrlægen sagde stop det ville aldrig kunne blive godt,den anden fødevare allergi i så stor stil at han ikke kunne tåle noget som helst uden at få feber og virkelig have det skidt. jeg har idag 3 styk chihuahua de er alle med stamtavle ! jeg tør ikke andet da jeg jo gerne vil avle, men kun hvis mine hunde er raske og sunde, det er de heldigvis smiley så det er ikke snoberi når jeg altid råder folk til at købe med tavle, kun fordi jeg og mange andre måtte aflive et liv pga penge griske mennesker, skal man avle skal man tænke på hvordan man fremmer gode gener, og er man i tvivl sidder der mennesker som gerne vil hjælpe en smiley

• #5   5. mar 2012 Kan kun give dig ret Christina !!! desværre er der pt rigtige mange uden tavle som virkelig avler på voldsom måde, der netop giver de små pus et dårligt liv, og ja der er da virkelig dårlige opdrætter som også gør det, men det går heldigvis stærkt med at vide hvem der er det, da sådan et rygte virkelig bliver hængne smiley

• #6   5. mar 2012 Enig Christina. Mine første Chi`er havde DRUtavler men den 1ste døde på dyrehospitalet 4dage efter jeg hentede ham hos sælger, så tavlen beskytter ikke en pind og ikke nok med det så flyttede madamen til ukendt adresse så jeg smed lige 9.000 ud af vinduet. Nr.2 blev 1½år så måtte han aflives pga.en væmmelig hudallergi som hvor jeg havde betalt dr.dyr omk.45.000 for at finde ud af hvad han fejlede, men han kunne ikke desv.hjælpes. så der måtte jeg gå den tunge gang, det var ufatteligt hårdt for ham havde jeg jo nået at få et fantastiskt forhold til i forhold til den 1ste.

Så ja man skal tjekke hvem man køber hvalp hos, man skal ikke nøjes med at lytte til folk der sige at den og den er en god opdrætter, men vælg een som har opdrættet raske hunde i mange år, så kommer man heller ikke i klemme hvis man køber en "syg"hvalp af en som aller mener er alletideres fordi de er venner privat. Tro mig det er IKKE kønt.

• #7   5. mar 2012 Ja, du har ret Christina. Det er så forfærdeligt:( Bailey var jo ikke en gang 1 år, før han fik det konstateret:( Han har det godt idag, skal lige siges, og har det godt liv:O)

Men man skal virkeligt passe på, og tror kun hun er ude efter pengene:(

Anita: Jamen, glæder mig da til at hører hvad hun svare tilbage. Rigtig meget end da, må jeg sige. Fordi hun har ikke taget en skid ansvar med det med Bailey. Og hendes hunde er ikke tjekke for det. Og hvis hun har fået det tjekke det efter, ville jeg se papirer på det, hvis jeg overvejet OVERHOVED og købe ved hende. Og ja, de er rigtig dyre de hvalpe hun har!

Tina R: Meningen med at skrive her inde var netop, at folk ikke ville gøre den samme fejl som mig, ved at købe hund af hende. Så håber det bliver spredt:O) Ja, har også hørt og hunde med papirer der også har skabt problemer. Men man har lidt mere en garanti når de har papirer. Man skal kigge sig for meget.

• #8   5. mar 2012 Ja desværre har rene race hunde med tavller ingen garanti for om der er PL eller ej..... men det er ikke kun vores følelser der bliver sat på spil i en sådan rutshebane det er jo lige så meget en stakkels lille hund der må så meget grueligt igennem inden den kan få et værdigt og tåleligt liv.... og tiden efter en opration er jo også smertefuld.... Ja jeg mangler ord, for spådanne avlere.... men fuck hvor skulle de skamme sig....

• #9   6. mar 2012 Unni hvor har du dog ret,mennesker kan være så onde smiley

Kommentér på:
Nu igen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce