Nu igen! Nu igen!
Som mange af jer ved, har jeg Bailey med dårlig knæ og hyper mobile haseled:( Da jeg ringe og brokket mig til hende jeg havde købt ham af, var der ingen ting og gøre. Derfor køber man med PAPIRER, og IKKE uden. Det lærer man af..
Men hun har lige fået hvalpe igen, og er ret sikker på det er de samme forældre, som bailey har. Han er meget usikker og kan ikke lide mænd. Forældre er ikke tjekke for noget. Og er ret sikker på det ikke har ændret sig desværre:( Her er et link.
http://www.dba.dk/racetypiske-hvalpe/id-81369094/?utm_source=facebook&utm_medium=statusopdatering&utm_campaign=syi-facebook-graph
Kan ikke forstå hun ikke har lært af det!:(
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Der er jo desv.SÅ mange Chi`er tilsalg for tiden at priserne er længere nede end jeg nogensinde har set dem før, eller det vil sige jeg har kun set blandingshvalpe til den pris man idag kan får "rene UDEN papir" Chi`er for.
Jeg skal nok skrive det herinde hvis jeg får svar fra sælger.
feb 2010
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 31
feb 2010
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Så ja man skal tjekke hvem man køber hvalp hos, man skal ikke nøjes med at lytte til folk der sige at den og den er en god opdrætter, men vælg een som har opdrættet raske hunde i mange år, så kommer man heller ikke i klemme hvis man køber en "syg"hvalp af en som aller mener er alletideres fordi de er venner privat. Tro mig det er IKKE kønt.
okt 2009
Følger: 82 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 207 Svar: 537
Men man skal virkeligt passe på, og tror kun hun er ude efter pengene:(
Anita: Jamen, glæder mig da til at hører hvad hun svare tilbage. Rigtig meget end da, må jeg sige. Fordi hun har ikke taget en skid ansvar med det med Bailey. Og hendes hunde er ikke tjekke for det. Og hvis hun har fået det tjekke det efter, ville jeg se papirer på det, hvis jeg overvejet OVERHOVED og købe ved hende. Og ja, de er rigtig dyre de hvalpe hun har!
Tina R: Meningen med at skrive her inde var netop, at folk ikke ville gøre den samme fejl som mig, ved at købe hund af hende. Så håber det bliver spredt:O) Ja, har også hørt og hunde med papirer der også har skabt problemer. Men man har lidt mere en garanti når de har papirer. Man skal kigge sig for meget.
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 117
feb 2010
Nu igen!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside