Blir hunden flov - ked af det? {{forumTopicSubject}}
Ved godt overskriften sikkert lyder underligt.. Men forstår ikk helt hvorfor Mille reagerede som hun gjorde..
Imorges havde hun det rigtig skidt. Da hun var ude i haven kastede hun op 3 gange (Kun slim) bag efter satte hun sig ned, og rystede og kom ikk ind før jeg kaldte på hende.. Hun plejer altid selv komme styrtende.. Hun kom hen til mig og lignede en der troede hun sku ha et par på hoevdet (Har ALDRIG slået hende)
Lidt senere kaster hun op i sofaen, og krummer helt sammen.
Jeg er aldrig blevet sur når hun har kastet op, så hvorfor reagere hun så voldsom?
Fik hende self hen til mig og nussede hende, kan jo ikk li hun er skidt. Efterfølgende var der ingen ting, det kun lige efter hun har kastet op?
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 154 Svar: 691
Coco har en gang i mellem uheld indenfor - og når jeg kommer hjem, så kryber hun langs gulvet og er rigtig flov over det. Jeg har aldrig slået hende, eller på anden vis været over hende, men sådan har hun reageret siden jeg fik hende hjem. Så jeg tror bestemt godt at hunde kan blive flove over noget, som de godt ved er forkerte, men var nødt til at gøre - såsom opkast eller uheld indenfor.
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 267
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
Blir hunden flov - ked af det?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside